Harry POV
- Na, hogy tetszik? - kérdezte Zayn, miközben zavarában megvakarta a tarkóját.
- Egész otthonos - mondta Harry egy hatalmas mosollyal. Az egész lakás, ami a harmadik emeleten helyezkedik el, csak egy 40 négyzetméteres kis lyuk volt, azonban két egyetemistának pont tökéletes. A lakás két kisebb hálófülkéből, egy konyhafülkéből, egy mosdóból, és egy viszonylagosan nagy nappaliból állt.
- Rendben van - bólintott Harry, majd egy kacér mosollyal hozzá tette. - Örvendek a szerencsének, szexi lakótársam.***
Egy hónappal korábban- Robin! - kiáltotta Harry. - Robin!
- Itt vagyok a nappaliban, ne üvöltsé má' - kiáltotta vissza Robin.
- Ma zsémbesebb, mint máskor - mormogta Harry az orra alatt, majd útját a nappali felé vezette. - Szia.
- Komolyan, fiam, azért ordítottál, és egyben ébresztettél fel, hogy egy kibaszott ,,Sziát'' mondj - csóválta meg Robin a fejét. - Mit akarsz már? Pénz kell? Sajnos, azzal nem tudok szolgálni.
- Nem egészen - vakarta meg tarkóját Harry, majd egy nagy levegő után kinyögte. - El akarok költözni.
- Rendben. Ennyi? Mert, ha igen, akkor hozzál nekem sört a hűtőböl, aztán csinálj, amit akarsz, de ne zavarj meccs nézés közben - adta ki az utasítást Robin.
- Akkor lehet? Elköltözhetek?
- A füleden ülsz, fiam? Azt mondtam: rendben. Költözzél, ha úgy jobb neked.
- Köszönöm - mosolyodott el halványan Harry.
- Jól van, jól van, azzal háláld meg, hogy hozod végre azt a kibaszott sörömet.
- Már hozom is - mondta Harry, majd a konyhába ment azért a májzsugort keltő italért.
- Amúgy, hova költözöl? - tette fel a kérdést Robin.
- Manchesterbe.
- Egyedül?
- Nem, egy barátommal fogok élni.
- Ismerem?
- Nem, nem ismered.
- Van pénze? Gazdag? - kérdezgette tovább Robin.
- Robin! Most már elég lesz! Minden rendben lesz, majd én gondoskodom magamról.
- Jól van, na, csak kíváncsi vagyok, hogy mi lesz veled - dörmögte Robin. - Még egy utolsó kérdés, és befejeztem: Mikor költözöl?
- Úgy másfél hónap múlva. Zaynnek még ki kell majd költöznie a jelenlegi albérletéből, meg ki kell majd lépnie a munkahelyéről, ahogy nekem is - mondta el a terveit Harry.
- Néztetek már lakást?
- Nem, még csak az interneten keresgéltünk, meg pár tulajdonost felhívtunk, ami mind a kettőnknek tetszett.
- Azért jobb, ha egy kicsit csipkeditek magatokat, különben minden jó albérletet kivesznek még előttetek.
- Tudjuk, Robin - forgatta meg szemeit Harry, hiszen már úgy gondolta Robin már rég túlragozta a témát.
YOU ARE READING
HIStory (Befejezett)
Fanfiction,,You gotta help me, I'm losing my mind Keep getting the feeling you wanna leave this all behind Thought we were going strong I thought we were holding on Aren't we?" Harry Styles mindig is egy vidám, szerény és segítőkész gyermek volt. Azonban egy...