Change My Mind

372 25 80
                                    

Most Larry párosunk boldog, ideje ránéznünk Shiallékre. 😉

- Olyan édesek, olyan cukik és olyan hülyék - gesztikulált kezeivel összevissza az ír fiú Shawn ágyában. A tábor után Ni nem ment haza a szüleihez, mert túl lusta volt hozzá, ezért maradt az albérletben, kettesben az amerikai sráccal.

- Ha ennyire lassúak, hogy egymásra találjanak az érzéseik, akkor miért nem támogatod meg őket egy hatalmas lökettel. Mondjuk bezárhatnád őket egy szobába - morfondírozott Shawn, miközben a tokjából kivette a gitárját. A hangszert barikádnak használt maga között és az ír fiú között, mert attól félt, hogy ha nem tenné, sutba vágva a barátságukat, belevetné magát az ágyába, egyenesen Niall fölé, majd lehajolva az addigra kipirult arcúhoz, magáévá tenné azokat a be nem álló ajkakat, azután pedig tovább haladna le egészen a...

Álmodozásából egy hangos nevetés szakította ki, és az az édes látvány, amint Ni egyik oldaláról a másikra forog, ezzel beleitatva édes illatát Shawn ágyneműjébe.

Ma este magamhoz kell, hogy nyúljak gondolta az amerikai, míg próbálta gitárját úgy helyezni, hogy kitakarja a merevedését. Maga Niall látványa az ágyában elég volt ahhoz, hogy a piszkos fantáziája beinduljon.

- Hé, nem is figyelsz! - dobott egy párnát Ni az amerikai felé, ezzel jelezve, hogy figyeljen rá. És Shawn figyelt, bár eddig is ezt tette, csak akkor az kötötte le, hogy Niall mivel mondja a mondandóját, és nem azt, hogy mi a mondandója. - Szóval azt mondtam, hogy jó az ötleted, csak az a bibi, hogy akkor nem beszélgetés lenne kettőjük között, hanem valami más - itt kacéran elkezdte húzogatni a szemöldökét, jelentőségteljesen nézve Shawnra. - Egy szó, mint száz: ez nem annyira jó ötlet. Mi lenne inkább, ha a baj forrását távolítanánk el: Eleanort. Nekem sohasem volt szimpi a csajszi, és csak azért mutattam be őket egymásnak, mert annyira nyaggatott, hogy attól féltem, hogy a férfiasságomban is kárt tesz. Na mindegy is, a terv a következő: megkérem Ziam párosunkat, hogy rabolják el, és soha ne hozzák vissza - nevetett fel gonoszkásan.

- Ez mind szép, és jó, azonban illegális - vetette fel Shawn, mire Ni egyből lepisszegte, hogy maradjon csendben.

- Igazad van... sajnos - biggyesztette le az ajkát, majd frusztráltságában megfogta Shawn másik párnáját, és beletemette az arcát. Az ír fiú kétségbeesetten szerette volna, hogy Louis végre révbe érjen, mert ő tudta, hogy Lou megérdemli a boldogságot, amit csakis Harry mellett találhat meg, nem pedig a kígyó Eleanor oldalán.

Shawn nem bírta ki, hogy ne menjen közelebb szerelméhez, amikor az ilyen letargiába került legjobb barátja miatt.

- Hé, ne aggódj, minden rendben lesz! Louis és Harry nagy fiúk már, tudnak beszélni, és ha még nem állnak készen, akkor nem kell siettetni őket, majd a saját tempójukban haladnak - ült le a bútor szélére, és belemerítette az ujjait Niall szőke tincsei közé, mert nem bírt ellenállni a kísértésnek.

Niall a gyengéd masszírozásra előbújt a párna mögül, és csodálattal nézte a felé tornyosuló Shawnt.

- Olyan okos vagy Shawnie - bókolt Niall, mire a zenész csak pirulva megcsóválta a fejét. - Most komolyan mondom! És nem csak okos, hanem türelmes, megértő és ráadásul még jóképű is. Csodálkozom is, hogy még nincsen barátnőd. Mármint tudom, hogy Camilával még csak nemrégiben szakítottatok, de akkor sem áll meg az élet... Mi lenne, ha ma kicsípnénk magunkat, és elmennénk neked csajszit keríteni. Leszek a szárnysegéded.

Shawnt, mint akit leforráztak, úgy állt fel az ágyról, hogy visszamenjen a foteléhez.

- Én nem akarok menni, fáradt is vagyok, meg elkezdtem egy dalt megírni, amit be akarok fejezni az egyetem kezdete előtt. Szóval most nem jó - sorolta fel az indokait a kanadai fiú, miközben belül egy része a szívének éppen darabokra hullott.

HIStory (Befejezett)Место, где живут истории. Откройте их для себя