Still The One

511 39 35
                                    

Harry POV

Nem ismert fel, nem ismert fel... ez az egy mondat ismétlődött Harry fejében, miközben sietősen kiment a mosdóból. Hogyhogy nem találta ki, hogy én, Harry, az ő legjobb barátja vagyok? Öt év - a legszebb öt évem-, majdnem minden napját együtt töltöttük. Mégsem kapcsolt, hogy ki is vagyok - ezekkel a gondolatokkal kereste fel barátját, Zaynt, aki éppen az egyik kényelmes fotelben terpeszkedett.

- Na? Milyen volt? Jól megdugtad? - kérdezte Zayn a csajra utalva, hiszen a tömegből amikor táncolt, látta, hogy Harrynek kapása lett.

- Nem - rázta meg a fejét Harry.

- Hát akkor mi tartott ilyen sokáig? Nem állt fel? - röhögött a saját poénján Zayn, miközben a mellette ülő fiúcska is felkuncogott. Harry csak most vette észre, hogy a barna szeműnek társasága van.

- Barom - nyújtotta ki Zaynre a nyelvét. - Hé, fiú, csak úgy mondom. Ne pazarold az idődet erre a szerencsétlenre. Kisebb a farka, mint egy kakasnak.

- Ne ugass! - nézett rá összehúzott szemmel Zayn.

- Értettem, kappanom - nevetett fel Harry. - Akkor én nem is zavarom a fiatalokat. Otthon találkozunk, Malik - biccentett feléjük.

Ezután Harry útját a bár felé vette.

- Egy vodkát, legyen szíves.

- Kettőt - szólt közbe egy hosszú barna hajú lány.

- Már elnézést, de nem kértem társaságot - ráncolta a homlokát Harry.

- Én meg nem kértem a véleményedet, csak egy vodkát - vágott vissza az ismeretlen.

- Bravó, megfogtál - nézett végig a lányon. Haját hullámokba sütötte, és csillogó barna szemét erősen kihúzta. Ruhája V alakban volt kivágva, ami semmit sem hagyott a képzeletre. Miután Harry lecsekkolta a lányt, kinyújtotta a kezét, hogy bemutatkozzon. - Harry.

- Kendall - biccentett mosolyogva.

- Hosszú nap?

- Ne is mondd, szakítás - forgatta meg szemeit a lány. Szempilláján nagyon hosszú műszempilla volt. Harry azon gondolkodott, hogy lehet úgy aludni, hogy az ne essen le.

- Komoly kapcsolat volt? - kérdezte udvariasan Harry.

- Eléggé, de ne is beszéljünk róla - rázta meg fürtjeit Kendall. - Te?

- Most költöztem.

- Miért? - érdeklődött a lány.

- Egyetem miatt.

- Értem... Van kedved lelépni? Velem - tette hozzá a lány.

- Nem hiszem, hogy olyan jó ötlet lenne. Most szakítottál, és bevallom szép lány vagy, de most nincs hozzá kedvem - mondta Harry.

Valójában Harrynek elment a kedve mindentől, csak haza szeretne menni, és egy jót aludni. Hosszú napja volt, ezért elfáradt.

- Ó! Értem. Elnézést, ha túl nyomulós voltam, csak gondoltam szeretnél egy kicsit kikapcsolódni - pirult el zavarában Kendall.

- Eredetileg így volt, de most csak az ágyamra vágyom, egyedül - nyomatékosította az ,,egyedül'' szót.

- Hát, akkor nem tartalak vissza - húzta el a száját sértődötten.

- Akkor megyek is - itta meg a maradék italát. - Örülök, hogy megismertelek.

- Nem is kéred el a számom?

HIStory (Befejezett)Where stories live. Discover now