21

480 32 7
                                    


Jsem tu po dlouhé dlouhé době a waaauuu, tohle jsem nečekala. Takovou podporu a zájem o další díly... to nemůžu nechat jen tak! Budu se snažit příběh psát a věnovat vám více času, děkuji moc ! 🤍

....

Šli jsme pořád dál a dál.. nikdo nevěděl kdy budem na místě a to mě dostávalo do bezmocí. Opustili jsme místo kde jsem se cítila aspoň trochu jako normální člověk.. Místo, kde jsme si s Newtem připadali jako normální pár.

Teď ?

Jdeme nekonečnou cestou, beze slov. Nikdo nemá náladu o něčem mluvit a už vůbec ne
"srandovat".
Šli jsme jen potichu, našlapovali stěží.

Později jsme se dostali na cestu, bylo to k neuvěření.. myslela jsem že z toho písku zešílím a teď jsme stáli na pevné cestě uprostřed hor.
Kdybych nebyla vyčerpána a bezmoci, i bych se radovala.

Z myšlenek jsem se dostala až když jsme šli cestou a ve mě se rozlil divný pocit. Zastavila jsem a má propletená ruka s Newtem zapříčinilo i jeho zastavení.
Podíval se tázavě na mě ale já se nejistě koukala kolem na vysoké hory a skály kolem nás.
Ostatní zaregistrovali naši stávku a tak se k nám otočili a koukali na nás.

Něco není v pořádku.

Snažila jsem pochopit svůj pocit ale nevěděla jsem co se děje.

,,Něco není dobře." Řekla jsem tichým hlasem a furt koukala kolem. Ostatní se na sebe podívali a starší muž uchopil pevněji svou zbraň.

Nedaleko od nás stáli opuštěné auta, připomínaly spíš vojenské vozy.

Zvedl se lehký vítr který se mi provlékl přes pramínky mých vlasů.
Ticho. Podezřelé ticho.
Všichni potichu stáli a neviděli co se bude dít.
Já se zadívala na zem a zavřela oči.

Vnímala jsem jen svůj sluch.
Když do ticha zaznělo nabytí pistole.

,,Pozooor!" Zakřičela jsem když v tom se z každých koutů začaly ozývat výstřely. P
Všichni jsme se rozběhli k autům za které jsme se schovali.

Cítila jsem jak mi Newt zmáčkl ruku když v tom střelby ustály. Všichni zkrčení jsme se začali dívat kolem sebe, měli jsme strach v očích.

Z druhé strany aut se linuly kroky, jak pevné podrážky dopadají na kamennou cestu.
Bála jsem se, srdce mi tlouklo jak smyslu zbavené a já se podívala vystrašeně na Newta.

Když v tom..

Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat