,,Arisi!" Ozval se dívčí hlas a všichni na dívku utřeli pohled.
Stála vedle auta, měla v ruce zbraň ale na rtech velký úsměv.,,No to mě poser !" Zpoza auta vyletěla další dívka a obě se hned sklonily k Arisovi a začaly ho obíjmat.
Všichni jsme na sebe a na ty tři hrdličky házeli nechápavý pohled. Před pár sekundami jsme tu malém umřeli a teď se tu Aris obíjmá a směje s dvouma holkama které mají za pasem a v ruce střelné zbraně.
Přiznávám, že už mě asi nikdy nic nepřekvapí.,,Lidičky tohle jsou holky se kterýma jsem byl v labyrintu!" Křikl vysmátý Aris k nám a kolem jeho krku byly pořád ty dvě.
,,Nemusíte se bát!"
,,Pojďte!"
Všichni jsme se nejistě zvedli a zpozorovali další tři lidi za autem. Byli to nějací kluci a vypadali na náš věk, co mě ale zneklidňovalo byly jejich zbraně v ruce a kolem pasu.Co se to tu sakra děje.
Následovali jsme tlupu neznámých kteří nám vášnivě něco vypravovali. Byla jsem ještě v šoku takže jsem moc nevěděla o co go.
Vedli nás za lidma který jsme hledali, lidi co bojují proti zlosinu a proti Labyrintu... a jestli tohle je pravda, jsem v sedmém nebi.,,Hrdličky! My jsme je našli !" Přidal se ke mně a Newtovi do kroku Minho který radostně pípl. Ja jsem se zasmála a Newt se s nim začal o něčem bavit.
Já, jediný co teď potřebuji je jídlo, sprcha a spánek.
Při pomyšlení na sprchu jsem si vybavila mou poslední, teda naši. Trochu jsem se začervenala a očkem jsem se koukla na Newta, ten se v mezi řeči s Minhem na mě usmál a pokračoval ve vášnivé diskuzi s čónem.Kdyby jen věděl na co myslím, zasmála jsem se a dál pokračovala ve sledování špiček prstů na levé a pravé noze které se střídaly v chůzi.
ČTEŠ
Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2
Fanfiction👉Druhý díl prvního dílu! 👈 -> V této sérii ff Newt NEUMŘE <- Jemie měla vidinu která říkala pravdu. Ostatní čóni si ale užívají "volnost". Nechtějí ani slyšet o pochybností a zradě. Kam až Jemie zajde aby dala své partě důkaz? ❤