Když se situace trochu uklidnila kluci se začali bavit s Minhem ale mě s Terezou zaujal silný zápach v tmavé místnosti.,,Cítíš to taky ?" Zeptala se mě Tereza a já přikývla, je to smrad jakoby...
V tom Tereza zasvítila do prostoru jenže se před námi oběvil děsný obličej mrtvého a já s Terezou začala křičet z plných plic. Najednou se ale místnost rozsvítila a my zjistili že mrtví jsou všude kolem nás.... Ale přivázání.
,,Co koukáte ? Chtěli byste tu spát?" Všichni jsme se podívali ke dveřím kde stála holka. Měla krátké vlasy a byla asi stejně stará jako my.
Nejistě jsem se podívala na Newta který stal vedle mě, chvíli jsem se mu divala do očí. On se lehce pousmál s propletl semnou ruce.Cítila jsem se najednou víc v bezpečí.
Thomas se teda rozešel za onou dívkou a my ho všichni následovali.
,,Jsem Brenda." Šibalsky se zasmála a vedla nás po schodech nahoru.
Kolem bylo hodně lidí kteří nás vražedně sledovali, asi nemají rádi návštěvy.
Když jsme vyšli do nejvyššího patra sledovali jsme všichni jednoho chlapa který ladil nějaké rádio?Nejistě jsem se podívala na Newta a ten trochu pokrčil ramena.
,,Jorge? Nesu ti návštěvu." Řekla dívka a sedla si na gauč vedle nějakého dalšího kluka.
Černovlasý pán se otočil a sjel nás pohledem, byl trochu tmavší pleti.
,,Odkud jste?" Nadzvedl obočí a já se podívala na Thomase který se nejistě nadechoval.
,,Hledáme pomoc v horách, nevíte o tom něco?"
,,Hah. Pomoc v horách? Ta neexistuje." Zasmál se.Thomas nestihl nic říct.
,,Teď se vás ptám znovu, odkud jste." Řekl tvrdě a nastalo ticho.
Nikdo nevěděl co máme dělat, začala jsem mít strach. Stiskla jsem Newtovi pevněji ruku.
Stalo se to tak rychle že najednou kolem mas bylo víc chlapů, každého z nás skolili k zemi. Najednou měl jeden chlap v ruce nějaký přístroj.
Strach ve mě sílil.
Vzal Thomasovu hlavu, předklonil a přístroj mu přiložil ke krku. V tom přístroj pípl a chlap se podíval na obrazovku.
,,Subject A2."
ČTEŠ
Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2
Fanfiction👉Druhý díl prvního dílu! 👈 -> V této sérii ff Newt NEUMŘE <- Jemie měla vidinu která říkala pravdu. Ostatní čóni si ale užívají "volnost". Nechtějí ani slyšet o pochybností a zradě. Kam až Jemie zajde aby dala své partě důkaz? ❤