5.

953 63 8
                                    

Pohledem jsem zabloudila k Thomasovi který seděl vedle Newta.

,,Co mělo dneska to divadýlko znamenat?!" Plivl ke mě Winston a já zašmátrala v kapse.

,,Potřebovali jsme tohle."  Vytahla jsem z kapsi kartu a všichni na ni koukali.

,,Thomasi půjdeš semnou prosím ? Nemáme moc času." Naléhala jsem a Thomas po chvíli premýšlení kývl.

Moje srdce vynechalo úder a já se usmála. S Thomasem se ale zvedl i Newt který pořád civěl do země.

,,Fajn půjdu, půjde se mnou i Newt ale vy ostatní tady zůstaňte." Řekl Thomas a už jsme šli do mého pokoje kde čekal Aris.

Vešli jsme do pokoje a Aris už stál u šachty.

,,Em ahoj! Ještě jsem se vám nestačil představit, jsem Aris... Jo a Newte promiň za ten dnešek." Poškrábal se na krku a Thomas mávl rukou.

Kartičku jsem předala Arisovi a v tom si uvědomila že tady budu s Newtem sama než se vrátí. Sakra.

,,Tak tady počkejte, s Thomasem budeme za chvili zpátky. " Řekl a už byl v šachtě kde ho Thomas následoval.

Snad to vyjde.

Sedla jsem si teda na postel a sledovala očkem Newta který si kousal nehty a postával u zrcadla.

Do očí mu lehce padaly jeho špinavě blanďaté vlasy. Na sobě měl zase šedé uplé tričko ktéré mu rýsovalo každý kousek jeho těla.

,,Promiň za ten dnešek." Hlesla jsem a naše pohledy se setkaly.

,,V pohodě." Trochu se usmál a tím naše debata skončila.

Chybí mi to naše přátelství které jsme asi nechali v Labyrintu...

,,Sss." Potichu jsem sykla a chytla se za  hlavu. Co to semnou je. Už je to druhý den co mě z ničeho nic začne bolet hlava.

,,Si v pohodě?" Trochu se leknu když ho uvidím klečet předemnou a spadnu do jeho tmavých očí.

Oba rychle dýcháme a topíme se v očích toho druhého.

,,Víš..." Nadechne se a odmlčí se. Nervózně si zkousne ret a to ve mě vyvolá elektrický šok.

Položí svou ruku na mou nohu a sedne si vedle mě na postel. Pořád si hledíme do očí a já cítím jak svou ruku opatrně posouvá víš.

Mé srdce bije jako o závod a na místě kde se mě dotýká jakoby vzplanul malý ohínek.

Hladově se zadívam na jeho vlhké rty a cítím potřebu je cítit na těch mích. Cítit jeho rty na každém kousíčku svého těla.

🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat