4.

963 63 9
                                    


Sedla jsem si s táckem na mé místo a do úst si dala malou porci ovesné kaše. Zhluboka jsem dýchala a snažila se vstřebat mou nervozitu.

Očkem jsem se podívala na Arise který na mě mrkl a já težce vydechla.

V tom si ke mě sedl Newt a já trochu zamrzla.

,,Jak to dopadlo včera?" Zeptal se mě a já se podívala na Arise který si dal hlavu do dlaní.

,,Newte teď musíš odejít." Špitla jsem a on nadzvedl obočí.

,,Proč?" Znovu jsem se podívala na Arise a ten měl na obličeji spokojený úsměv a ukazoval náš pokyn "do akce"

Nemůžu když je tu Newt.

Očima jsem ukázala na Newta který mě pozoroval ale Aris pořád ukazoval pokyn. Omluvně jsem se podívala na Newta a on se otočil na Arise.

V tom jsem začala mou scénu. Teď nebo nikdy.

Začala jsem křičet pres celou jídelnu, spadla na zem v tom jsem viděla jak Aris za mnou vyběhl a žduchl do Newta.

,,Coa ji udělal!" Začali se tam žďuchat, Newtovi přišel pomoct Thomas a Winton. Aris se pořad snažil vyvolat rvačku a šlo mu to bravůrně.

Konečně k nám přiběhla ochranka a začala rozdělovat kluky. Hlavně Arise.  Já jsem vstala na nohy a celé tohle divadýlko pozorovala. Snad se to Arisovi povede.

,,Co se to tu děje!!" Do jídelny vtrhl Janson a v tom se Aris uklidnil a nechal se odtrhnout.

Všchni se uklidnili a já se podívala na Arise kteý ke mě hodil spojený výraz.
Yes!

Stráže se teda odebrali a já se podívala na zmateného Newta a chtěla k němu jít ale Aris mě chytil za zápěstí a už táhl pryč.

Vešli jsme do mého pokoje a on po mě hodil kartičku kterou ukradl stráži.

,,Dobrá práce." Mrkl a já se zasmala.

,,Jako jediná máš v pokoji šachtu takže  promluv s Thomasem a doveď ho sem jo? Půjdem tam s ním a ty to tu budeš hlídat.  Platí?"

,,Platí."

Vyšla jsem tedy ze svého pokoje a šla na pokoj kluků.

Když jsem zaklepala prišel mi otevřít Minho a probodával mě pohledem.

Vešla jsem teda dovnitř a stala se obětí všech pohledů kluků se kterými jsem byla ještě nedávno nejlepší kamarádka.

Né Jemie. Není čas na vzpominky.

,,Chápu že mě teď asi máte za největší svini na planetě ale s Arisem už jsme kousek od pravdy á Thomasi ? Potrebujem ti něco ukázat. "

Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat