6.

950 59 5
                                    

V tom jako kdyby někdo tleskl a všechno bylo pryč. Newt rychle sundal ruku z mé nohy a kousek se ode mě odsunul.

Z šachty vyskočil Aris a za ním Thomas. Rychle jsem se zvedla společně s Newtem a šli k nim.

Hned jsem na Thomasovi viděla že není něco v pořádku. Hned vyběhl z mého pokoje a my běželi za ním.

,,Je to to co jsme si mysleli?" Špitla jsem k Arisovi cestou do pokoje ke klukům a on kývl.

Všichni jsme vběhli do pokoje a Thomas rychle zavřel dveře a Aris mu to pomohl zabarykádovat.

,,Co to děláš Thomasi?" Vyjel po něm Winston a Minho taky.

,,Jemie, Jemie měla pravdu! Jsou tam ty děcka pověšené a a musíme rychle odejít!" Šlo vidět že je z toho Thomas mimo. Určitě nebylo pěkné co viděl...

,,Musíme utéct šachtou." Řekl už v klidu ten ochranářský Thomas kterého znám.

,,Pojďte, tady!" Ukázal rychle Aris na šachtu pod postelí a všichni jsme tam běželi.

,,Lidi?" Řekl se strachem v hlase Minho a díval se přes malé okénko na dveřích.

Thomas k němu běžel a zděsil se.

,,Už pro nás jdou! Honem !!" Křikl a všichni jsme se rychle nasoukali do šachty.

.......

Vyskočili jsme na nějakou chodbu ze šachty a v tom se rozezněl všude alarm.

,,Jemie! Na! Musím něco zařídit, bez toho se ven nedostanem!" Křikl Aris a hodil po mě kartičku.

,,Půjdu s tebou." Řekl Winston a společně šli někam šachtou.

S ostatními jsme běželi chodbou když v tom se Thomas zastavil.

,,Musíme najít Terezu!" Řekl. V tom jsem si na ni vzpomněla. Úplně jsem na ni zapomněla !

Běželi jsme teda nějakou chodbou a když jsme vyběhli z rohu stála před námi nějaká doktorka a šokovaně na nás koukala.

Thomas na ni zamířil nějakou zbarň kterou jsem ani nepostřehla kde ji vzal a ženská nás vedla za Terezou.

Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat