Otevřela jsem oči a sledovala východ slunce přes staré okno v našem pokoji.
Cítila jsem příjemné teplo pod peřinou.
Cítila jsem se konečně jako normální člověk.Otočila jsem se a hned spatřila spícího Newta vedle mě. Byl tak strašně roztomilý...Vzpomněla jsem si na naši včerejší sprchu a musela se začervenat.
Sledovala jsem jak spokojeně oddechuje a začala ho hladit prstem po tváři.
Kéžby to takhle mohlo zůstat už na furt.Začal pomalu otevírat víčka a já se usmála, on se hned na mě usmál a přitáhl si mě do obětí.
,,Musíme vstávat, snad už je tady Thomas." Řekla jsem a on si jenom povzdechl.
,,Pojď, musíme." Začala jsem vstávat a on si povzdechl ještě víc.
Postavila jsem se k jedné skříňce a otevřela šuplik, možná tady najdu nějaké použitelné oblečení. Začala jsem hledat když v tom mě Newt zezadu obajl.
Začla jsem se smát.On mě začal líbat na krku a své ruce měl na mých bocích.
Já jen spokojeně oddychovala.Přitiskla jsem svůj zadek o jeho roztok a on hned zareagoval.
Zatlačil mi na zadá a tak já jsem se opřela o skříň, hlavu jsem měla opřenou a prsty zarývala do starého dřeva.
On si klekl a sjížděl polibky od zad až dolů.
Bože prosím skříňko vydrž.
Po chvíli se zvedl, otočil si mě čelem k sobě a a začal mě líbat.
Zase jsem obtočila nohy kolem něj, on mě zvedl a došel semnou k posteli na kterou mě položil.......
Ruku v ruce jsme vyšli z pokoje a šli do hlavní místnosti kde už seděl Thomas s Minhem.
Já se rychle rozběhla Thomase obejmout.,,Bála jsem se." Zašeptala jsem a on mi objetí obětoval ještě víc.
,,Kde jsou ostatní?" Zeptal se Newt a kousl si do chleba který ležel na talíři na stole.
,,Ještě spi." Zasmál se Minho a začali jsme si povídat.
.
Když jsme už byli všichni připravení mohli jsme jít dál. Kam to vlastně jdeme ? To sami nevíme.
Jediný podle koho se řídíme je starý snědší chlápek.
ČTEŠ
Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2
Fanfiction👉Druhý díl prvního dílu! 👈 -> V této sérii ff Newt NEUMŘE <- Jemie měla vidinu která říkala pravdu. Ostatní čóni si ale užívají "volnost". Nechtějí ani slyšet o pochybností a zradě. Kam až Jemie zajde aby dala své partě důkaz? ❤