19.

905 45 4
                                    

EHM EHM


Hned první kam jsem zamířila byla horká sprcha. Konečně jsem se cítila jako normální člověk který má svou soukromou sprchu.

S Newtem jsme zatím toho moc nenapovídali, myslím že oba si rozumíme i když je ticho. Přesně víme co potřebujeme. A někdy je to pouhá přítomnost.

Seděla jsem na posteli v nějakém tričku co jsem našla v šuplíku, a zdálo se být čisté, a poslouchala tekoucí vodu z koupelny ve které je Newt.

Přemýšlela jsem. O něm. Co se mezi námi vlastně zatím stalo. Odpověď? Nic moc.
Vlastně ani nikdy nebyla příležitost. Teď? Teď je.

Váhala jsem a byla nervózní. Co když to bude trapné ? Nebo jak...

Dala jsem si malou facku a zhluboka se nadechla.

Vstala jsem z postele a pomalým krokem šla do koupelny.

Když jsem ho viděla, zatajila jsem dech.

Stál ve sprše z které šla pára kterou zapříčinila horká voda. Měl mokré vlasy a zatím si mě nevšímal.

Snažila jsem se mu koukat do obličeje aby se náhodou nepodíval ve chvíli kdy jsem si ho prohlížela.

Podíval se. Sledoval mě.

Sledoval mě, bez jakeho koli náznaků pocitů. To napětí mezi námi se nedalo popsat.
Sáhla jsem rukama na konec trička kterého jsem měla na sobě a přetáhla přes hlavu.

Očima hltal každý kousek mého těla tak jak já jeho.
Došla jsem za nim do sprchy a horké kapky dopadly i na mé tělo.
Položil dlaň na můj obličej a později ji stáhl ke krku.

Tak už to udělej. Dělej.

Říkala jsem si v hlavě když jsem cítila tlak už úplně všude. Konečně.

Začal mě líbat. Něžně a já si to užívala... jeho ruka sjížděla čím dál tím níž a já se do polibků snažila zhluboka dýchat.
Když rukou přejel mé poprsí, sjel až na můj bok kde ruku na chvíli nechal.

Já své ruce zapletla do jeho vlasů a začala mu za ně tahat. On na to okamžitě zareagoval a sjel rukou do mého klína. Mnou jako by projel elektrický náboj a následně i Newtem protože mě rychle přitlačil na stěnu a začal líbat intenzivněji.

Chtěli jsme se oba. Tak moc až jsme to oba nechápali. Tiskl se na mě svým tělem a já popadala dech. Jeho obě silné paže se přesunuli na mé stehna kterým mi dal najevo ať obmotám své nohy kolem jeho pasu. Já tak udělala.

Začal mě líbat na krku a já musela pod tlakem rozkoše opřít hlavou o studené kachličky ve sprše.
Tahala jsem ho za vlasy a koupelnou se linuly naše vzdechy tlumené puštěnou sprchou.





EHM EHM

Budoucnost ~ Newt ~ Labyrint 2 Kde žijí příběhy. Začni objevovat