Макс провери дали всички прозорци и врати в къщата са заключени, после заведе Ели в апартамента. Вътре бе ужасно задушно.
— Мислех, че техникът на татко е инсталирал прозоречен климатик — зачуди се Ели.
— Да, инсталирал го е. Но не го е включил. Тук сигурно е поне трийсет градуса.
Тя смяташе, че е дори повече. Последва Макс в спалнята му и се закова на място, като видя огромния климатик на прозореца.
— Гигантски е. Стабилно ли е поставен, или ще падне на пода през нощта?
Макс провери.
— Да кажем, стабилно — усмихна й се. — Ако падне, ще е навън, а не навътре.
Той огледа ключовете и стрелките и най-после откри бутона за включване. Натисна го и изчака. Климатикът потрепери и тихо забръмча. От решетката му веднага започна да полъхва хладен въздух.
— Добре, мисля, че работи — каза Макс. — Нагласен е на двайсет и един градуса.
Ели се чувстваше лепкава от жегата и си взе набързо душ. Облече голяма тениска вместо нощница и после отиде в дневната, за да изгледа „Спортен спектър“, докато Макс се къпеше.
Той се появи в хола, облечен само със сиви боксерки. Косата му беше още мокра и я подсушаваше с хавлия. Ели усети познатия копнеж да се надига в тялото й дори само при вида му. Той имаше огромен гръден кош. Само мускули. Знаеше това със сигурност, защото го бе целувала сантиметър по сантиметър. Тъмните къдрави косъмчета на гърдите му се събираха в линия на пъпа. Беше го целунала и там, всъщност къде ли не беше? Краката и бедрата му бяха също толкова мускулести. Спомни си как беше вкопчила пръсти в бедрата му в пристъп на страст.
По-горещо ли ставаше в стаята?
Макс остави хавлията на рафта в банята, после отиде до кухнята да си вземе бира. Забеляза, че лицето на Ели е зачервено.
— Добре ли си?
— Трябва да купя тест за бременност.
Това съобщение не го смути ни най-малко.
— Добре. Можеш ли да изчакаш до утре?
Тя се усмихна.
— Да.
Макс отвори бирата си, хвърли капачката в кофата за боклук и седна до Ели, като я издърпа към края на канапето, за да избегне изскочилите пружини. Отпи от бирата и попита:
VOCÊ ESTÁ LENDO
Идеалният мъж
RomanceМладата и красива Ели Съливан работи като хирург в травмaтологията на голяма градска болница. След раздялата с бившия си годеник Ели се отдава изцяло на работата си. Далеч от родителите си, тя живее скромно и се старае да не привлича излишно внимани...