Макс стоеше в дневната и чакаше Ели, когато Ани му махна откъм коридора.
— Може ли да поговорим насаме? — попита тя.
Тъй като беше сам в стаята, въпросът му се стори странен.
— Да, добре.
— В кабинета ти?
Той се засмя.
— Моят кабинет? Явно го използвам доста, а?
Ани кимна.
— Двете с Ели знаем какво правиш. Криеш се от Ава и Джон. Той ми харесва, но, боже, колко е досаден. Не трябваше да го казвам, но наистина е досаден.
Макс я последва в кабинета. Тя влезе първа и задържа вратата. Когато и той влезе, Ани затвори плътно вратата и се облегна на нея. Лицето й беше зеленикаво. Макс бръкна под бюрото, извади кошчето и й го подаде.
Ани забеляза подозрението в погледа му.
— Добре съм.
— Не изглеждаш добре.
Тя потупа бузите си, опитвайки да им върне цвета.
— От мириса на кафе е. От него ми се повдига.
Макс остави кошчето на земята, но за всеки случай го сложи близо до себе си.
— Извинявай, че повърнах снощи. Надявам се да не съм те отвратила.
— Имам шестима братя. Нищо не може да ме отврати.
— Съжалявам и че не довърших разговора ни. След като се качих горе да си измия зъбите, започнах да се чудя дали постъпвам правилно. — Изглеждаше смутена и несигурна.
— Искаш ли да излезем на свеж въздух? Можем да поговорим на верандата.
Тя поклати глава.
— Ава ме чака на алеята отпред.
Сякаш по команда в този момент се чу клаксон.
— Явно търпението й се изчерпва — отбеляза Ани.
— Аха.
— За услугата… — Ани се поколеба.
— Да.
— Можеш ли да откриеш един човек?
— Мога да опитам.
— Не искам той да разбере, че го търся. Просто искам да знам къде е, защото… защото…
Сълзите й потекоха и Макс не знаеше какво да каже.
— Хайде, не плачи — смотолеви той. — Моля те, недей… Ще отида да повикам Ели или майка ти. Не плачи, Ани. Ще намеря този човек.
Не знаеше как да я успокои. Отиде при нея с идеята да я заведе при сестра й, но веднага щом докосна рамото й, тя се облегна на гърдите му и се разрида още по-силно.
Какво ставаше, по дяволите? Макс я прегърна, за да я успокои.
— Всичко ще се оправи — обеща той. — Ще се оправи.
Ава вече натискаше клаксона, без да спира, и Ели дойде да потърси Ани, докато майка й изтича навън, за да накара Ава да спре с този шум.
Ели отвори вратата на кабинета и видя как Макс се мъчи да успокои Ани. Потупваше я леко по гърба, а тя плачеше и ризата му беше мокра от сълзите й. Ели тихо затвори вратата. После и нейните очи се насълзиха. Как да не обича този мъж!
Ава можеше да почака, дяволите да я вземат!
YOU ARE READING
Идеалният мъж
RomanceМладата и красива Ели Съливан работи като хирург в травмaтологията на голяма градска болница. След раздялата с бившия си годеник Ели се отдава изцяло на работата си. Далеч от родителите си, тя живее скромно и се старае да не привлича излишно внимани...