♡♡ေနာက္ဆုံးအခ်စ္ရဲ႕ ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္♡♡
<or>
🍂ခ်စ္အတၱ🍂Episode❦ 25 ❦
"ရာဇ္ရာမၾကာခင္လက္ထပ္ေတာ့မယ့္သတို႔သားေလာင္းတဲ့ ႐ုပ္ႀကီးကလည္းကြာ ဘာလဲ မင္းရဲ႕သတို႔သမီးေလးနဲ႔ အဆင္မေျပတာလား"
တိုက္စကားကို.ရာဇ္ဘာမွျပန္မေျပာမိ
သူမေလးခုခ်ိန္ထိသူ႔ကိုစိတ္ဆိုးေနတုန္းပင္
"မိန္းကေလးေတြကို နားမလည္ေတာ့ဘူး ဒီေလာက္ေတာင္းပန္ေနတာကိုကြာ"
ရာဇ္စိတ္႐ႈပ္စြာဆံပင္ၾကားထဲ လက္ေခ်ာင္းေတြထိုးဖြမိလိုက္သည္
"အဟြန္႔ မိန္းမေတြအေၾကာင္းမင္းကပိုသိမွာေပါ့ရာဇ္ရာ မင္းကplayboyကို"
"က်စ္!!!!ဒါေပမယ့္ ရင္ကဘယ္မိန္းကေလးနဲ႔မွမတူဘူး သူ႔စိတ္ကခန္႔မွန္းရခက္တယ္"
"ငါထင္တယ္ မင္းသူ႔ကိုအခ်ိန္ေပးသင့္တယ္ထင္တယ္ မင္းပဲအကုန္တဇြတ္ထိုးလုပ္ခဲ့တာပဲေလ မဟုတ္ဘူးလား နည္းနည္းေတာ့အေလ်ာ့ေပးေပါ့ကြာ"
"ငါလည္းဘာလုပ္ေနလို႔လဲ"
စည္သူစကားကို ရာဇ္ျပန္ေမးလိုက္ေတာ့ တိုက္နဲ႔စည္ကျပဳံးကာ
"မင္းေသခ်ာျပန္စဥ္းစားၾကည့္ မင္းသူ႔ကိုအဆုံး႐ႈံးမခံႏိုင္လို႔ခိုးေျပးခဲ့တယ္ဆိုေပမယ့္ သူ႔သေဘာမပါခဲ့ဘူး ခုလက္ထပ္ပြဲလဲအဲ့တိုင္းပဲ အဲ့ေတာ့အခ်ိန္နည္းနည္းေတာ့ေပးေပါ့ကြာ ၿပီးေတာ့မင္းတို႔ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း႐ွိသင့္တယ္"
"Right စည္စကားကိုငါေထာက္ခံတယ္ relationshipတစ္ခုမွာတစ္ေယာက္နဲ႔တစ္ေယာက္ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း႐ွိရမယ္ နားလည္ရမယ္"
"႐ႈပ္ေနတာပဲ"
ရာဇ္ ၿငီးလိုက္ေသာ္ စည္နဲ႔တိုက္ကျပဳံးကာ
"အဟြန္႔ ႐ႈပ္ရင္လဲ အရင္လိုတစ္ေယာက္ထဲျပန္ေနေပါ့ကြာ အရင္ကမင္းပဲအိမ္ေထာင္မျပဳခ်င္ဘူးဆို"
"အဲ့တာအရင္ကေလ ခုမွမဟုတ္တာ"
"အဲ့တာဆို မင္းမွာေရြးခ်ယ္စရာႏွစ္ခုပဲ႐ွိတယ္ အဆုံး႐ႈံးခံမလား နားလည္ေပးႏိုင္ေအာင္ႀကိဳးစားမွာလား"
တိုက္စကားကို ရာဇ္ၿငိမ္သက္စြာ နားေထာင္ေနရင္း လက္ကနာရီကိုၾကည့္မိလိုက္ေတာ့ ၃နာရီပင္ထိုးၿပီးေနၿပီ
"ငါသြားေတာ့မယ္"
"မင္းေရာက္တာမွမၾကာေသးတာ ညက်Clubသြားရေအာင္ေလ"
"ေတာ္ၿပီ ငါရင္ကိုသြားႀကိဳဦးမယ္ မင္တို႔ေျပာသလိုသူ႔ကိုနားလည္ေအာင္ႀကိဳးစားၾကည့္ရတာေပါ့"
တိုက္ စည္ပုခုံးအားဖက္လိုက္ကာ
"စည္ ငါတို႔ေလာင္းမလား"
"ဘာကိုလဲ"
"ဒီေကာင္ႀကီး ဘယ္ေလာက္ထိစိတ္႐ွည္ႏိုင္မလဲဆိုတာ"
"ေလာင္းေၾကးကဘာလဲ"
စည္နဲ႔တိုက္စကားေတြေၾကာင့္ ရာဇ္ ကားေသာ့အားယူေနရင္းမွ
"အထိုးခံခ်င္ေနတာလား ငါသြားၿပီ"
ရာဇ္ လက္ေလးကာျပကာသြားလိုက္လ်ွင္
"ေဟ်ာင့္ ရာဇ္ မင္းကိုမယားေၾကာက္အေနနဲ႔ေတာ့မျမင္ခ်င္ဘူးေနာ္"
တိုက္ကရာဇ္ၾကားေအာင္ေအာ္ကာစလိုက္ရင္း
VOCÊ ESTÁ LENDO
♡ေနာက္ဆုံးအခ်စ္ရဲ႕ ရင္ခုန္သံစည္းခ်က္♡♡ <or> 🍂ခ်စ္အတၱ🍂
Romance""ခ်စ္တယ္....ဟုတ္လား အခ်စ္ဆိုတဲ့ အရာကိုေရာ ကိုႀကီးသိရဲ႕လား"" ""သူမ်ားေတြက အခ်စ္ကို ဘယ္လိုသတ္မွတ္ထားၾကတယ္ ငါမသိဘူး.... ငါ့အတြက္ အခ်စ္ဆိုတာ မင္းပဲ မင္းရဲ႕အျပဳံးကလဲ ငါ့ေၾကာင့္ပဲျဖစ္ရမယ္ မင္းရဲ႕ မ်က္ရည္ေတြကလဲ ငါ့အတြက္ပဲက်ရမယ္ က...