Tekin elinde tuttuğu sigarayı döndürüp avucunu siper ederek götürdü dudaklarına.
Bir,iki,üç...
Şimdilik gözüne kestirdiği derya kuzularını süzerken inceden bir gülüş yerleştirdi dudaklarına.
Concon mekanlarının aranan isimleri olduğuna şüphe götürmezdi. Kapanan localar,yollanan alevli meyve tabakları ve sayısızca şampanya...
Tekin bar tezgahına yasladığı sırtını iyice yayarken ince bir gülüş sundu kendisini kesen esmer güzele. Yanındaki kolları dikişlerle kaplı Kerim'e eğilip fısıldadı.
"Kaç porsiyon hüplettiler lan seni?"Keyifliydi Tekin.
Delilerin delisi Alaca ile yaşadığı kanı şerbet gibi kaynatan gecenin içinde bir çok farklı senaryoyu yaşamaktan kurtulmuştu. Milyoner olma hayaliyle eve baskın düzenleyen Kerim,Anıl ve bir kaç kişi daha ev sahibinin yeni köpeğinden bir haber planlar kurmaktaydı zira.Daha önce orada olmaması gereken ufak canavar pekala agresifti. Sahibi onu villasındaki lüks köpek kulübesine bağlamış,önüne yem ve su verip tatile çıkmıştı. Bu nasıl bir evcil hayvan sevgisidir bilinmez lakin yalnızlık,yabancılık ve terk edilmişlik ile harcanan zavallı köpek ilk iş Kerim'in kolunu parçalarken Tekin bunu fıkra dinlercesine dinlemişti iki sabah önce.
Anıl ve diğerleri,yem olarak köpeciğe Kerim'i bırakıp kasaya ilerlerken buldukları tek şey nakit bin dolar olmuştu.Kimse onlara vurguna gidecekleri evin sahibinin eski bir dövüş köpeği satın almış bir kumar bağımlısı olduğundan bahsetmemişti. Bu epey küçük bir detaydı lakin adam Kıbrıs gazinolarında poker oynamaya,kumarın dibine vurmaya giderken elbette donuna kadar boşaltmıştı kasasını!
Kerim sinirle bir sigara daha yakın acıyan kolunu umursamadan soyulacak soğan aramaya devam etti.
"Sahi lan götümüzün derdine seni unuttuk. Niye gelmedin geçen gece?""Uyumuşum..."dedi Tekin dişlerini dudaklarına bastırıp.
Sıcak,daracık bir dünyanın içinde dünyanın en mutlu adamı olarak hükmediyordu. Daha sonrasında sızısına rağmen kendisini defalarca kez Alaca'nın altında hayal etmekten de alıkoyamıyordu.
Kahvaltı yaparken peynir dilimi ağzında salak salak sırıtmıştı misal. Aklına o gece arka koltukta yaşadıkları geldikçe yol boyu aptal aptal sırıtıp gezmişti.Sevdası karşılıklı idi...
Tekinsiz yutkunup elindeki viski bardağını dudaklarına götürdü. Bu sert alkol bile yakamıyordu Alaca'nın omzu üzerinden attığı tek bir gülücük kadar.
Tekin yüzünü buruşturup içeceğini fondipledi."Lan var ya Tekinsiz...Sana söverdim de iyi oldu. Salak salak kumarbazın kirli donlarını ellemek zorunda kaldık kirli sepetinde para vardır diye."dedi Kerim omuzları düşerken.
Tekin alaylı bir kahkaha ile kafa savurup dilini şaklattı.
"Eşek ile etme muhabbet küstürürsün,silme cam kırığıylan götünü kestirirsin la Kerim. Kumarbaz senden aç!""Itinin kulağını kesmezsem adam değilim amına koyayım!"dedi Kerim burnunu kıvırıp.
Tekinsiz bu ithamla Kerim'i kesmiyorsa tek sebebi karşılıklı menfaate ve alavere dalavere mazilerine olan bağlılığı yüzündendi.
"Hele dene götünü keserim senin. Konumunu atsana bana oranın."diye mırıldandı."Şu esmeri sen mi götürcen ben mi karar verelim oğlum kapacaklar yavruyu?"dedi Kerim pis bir sırıtışla kıza gülümserken.
Tekin çapkın bir gülüşle siyah gömleğinin bağrını iyice açıp boynundaki gümüş zinciri düzeltti.
"Bak bakayım yavru nasıl düşürülmüş?"Tekin siyah mini elbiseli güzel esmerin yanına doğru ilerleyip bir baş selamı verdi.
"Tanışalım mı?"diye mırıldandı kara gözlü esmere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çalıntı(bxb)
Romance"Bizim gibilerin olayı bu oğlum. Sizin kader yazgınızdan artta kalan bitmiş tükenmiş mürekkeple yazılmış bizim kaderimiz. Biz sizden kalanları paklarız. Biz sizden kalan kırıntıları biliriz ancak. Hayatımız felekten çalıntı !"