Teninde Bitsin

3.7K 213 67
                                    

-------Vote Ve Yorum Bırakmayı Unutmayın----


Topladım tüm cesaretimi 

Hadi beni al canına 

Vallahi billahi gitmem 

Bavulum dolu tıka basa 

 Usul usul öp dudağımdan

 Günahımla bas bağrına 

Vallahi billahi dönmem 

 Korkma sevişelim dörtnala

Bu hikaye seninle başlar 

Teninde bitsin

 Alaz alaz yanalım 

Gök kubbeye varalım

 Korksun dünya bu aşktan 

Felaket çıkaralım 

 Alaz alaz yanalım 

Nirvanaya varalım 

Korksun dünya bu aşktan 

Kıyamet koparalım...


Biri sokakların kaldırım taşlarının evladı diğeri ise bir servetin biricik evladı iken sevdaya tutunmak hayatla ladese girmek gibiydi. Ve kaybetmenin en yüksek olasılık olduğunu  bile bile lades demenin en kaybeden ihtimaliydi.

Biri kimsesizlik bestesiyken diğeri göz bebeğiydi.

Diğeri yalın ayak özgürlük şarkısını söylerken bir öbürü her şeyde tamdı özgürlükte noksandı.

Baştan ölü doğmuş bir ihtimaldi bir çingene bir sokak çocuğunun sarayında yaşayan bir prensle karşılaşma ihtimali. Çünkü feleğin oyunları da onlar için biçtiği senaryoda oldukça farklı sayfalara savruluyordu. Biri karanlıkta geceye ay iken diğer gün ışığının tatlı güneşi ve cıvıltılı sesi gibiydi.

Neticesinde ay ile güneş birbirine tutunmayı iyi bilmişti. Felekten çalınan en güzel ihtimal olarak ellerindeki tek olasılığa sıkıca öyle sarılmışlardı ki "küsmek" ne demek onu bile bilmeden aylar,yıllar geçiriyorlardı birlikte.

Dahası "özgürlüğün şarkısı" ile birlikte "dünyanın iyi ve güzel imkanları" şarkısını da birlikte yazmışlardı. Onlar için sunulan besteleri ateşlere vererek yeni besteler çalmaya başlamışlardı. Daha da kalabalıklardı üstelik sokaktan topladıkları çocuklarla birlikte.

Bin tane belayla uğraşsalar da yıkılmadan ayakta durabilmenin tek sırrı vardı o da birbirlerine tutunmalarıydı. Felekten birbirini çalan iki çocuğun kaldırım taşlarından ya da kendileri için belirlenen zorunluluklardan sıyrıldığı bir dünyaya sahiplerdi.

Mesela artık çingene bir sokak çocuğu olduğu için yalın ayak sokaklarda gezen o yakası bağrı açık serseriye kimse iş vermiyordu "Roman kimliğinden" dolayı.İş de veremezlerdi çünkü işin sahibi bizzat her kapıdan kovulan bir kimliğe bile tutunmasına fırsat tanınmayan varoşun çocuğuydu. 

Çalıntı(bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin