~ Rozdział 32 ~

452 30 19
                                    

Kendra siedziała w salonie i myślała nad tym co powiedział jej Paprot. Stwierdziła, że powinna z kimś o tym wszystkim porozmawiać. W tym momencie do pokoju wszedł Seth.
- Hej siostra - rzucił zbliżając się do miski z chipsami na stole.
- No cześć, cześć... - odpowiedziała wyrywając się z zamyślenia.
- Jak tam z Paprotem? - wymamrotał.
- Wszystko już wiem i... Rzucił Natalie ze względu na mnie. Nie wiem co powinnam z tym zrobić.
- Powinnaś go... Rzucić? - prychnął.
- Też tak myślę, ale wiesz, nie jestem pewna. Bo jednak zostawił ją dla mnie...
- Mógł Cię okłamać.
- Co masz na myśli?
- Mógł Ci tak powiedzieć, bo chce mieć was obie. Natalia mogła także otrzymać od niego wieści, że zerwał z tobą.
- Nie zrobiłby tego...
- Kendra, on Cię zdradził. Więc jaki miałby mieć problem z dalszym kłamaniem?
- No fakt... - mruknęła.
- Przemyśl to jeszcze dwa razy, zanim wpadniesz na pomysł ponownego spotkania się z nim.
- Dobrze...
Po chwili Seth wyszedł ( z miską z chipsami :D ). Dziewczyna została sama. Po jakiś dwudziestu minutach zdecydowała się na spotkanie z Paprotem. Uznała, że zasługuje na drugą szansę. Ale że było już późno, to postanowiła pójść do niego jutro.

***

Zbliżała się godzina piętnasta. Kendra szykowała się do wyjścia. Kiedy już wyszła, spojrzała na niebo. Wyglądało jakby zbierało się na burze. Dziewczyna jednak nie wyglądała na wzruszoną tym faktem. Gdy już zbliżała się do mieszkania chłopaka, ujrzała go parę metrów dalej. Stał z Natalią. Wyraźnie było widać, że o czymś rozmawiają. Paprot chyba prosił ją o drugą szansę...
Kendra się zdenerwowała. Miała już ruszyć w ich stronę, kiedy nagle poczuła na ramieniu czyjąś dłoń.
- Kendro... On nie jest Ciebie wart - odezwał się znajomy głos.
Dziewczyna przez moment milczała, jednak po chwili wydusiła z siebie parę słów.
- Gavin...? - wychrypiała.
- Tęskniłaś? - spytał, szeroko się uśmiechając.

___________________________________________

To na tyle moi kochani. Mam nadzieję, że książka się wam podobała :D

Zapraszam was do mojej kolejnej książki pod tytułem
,,Coś między nami - Fablehaven".
Jest to książka o tematyce baśnioboru, tym razem z magią.

Dziękuje wszystkim, którzy oddawali głosy i dawali komentarze oraz mojemu cudownemu przyjacielowi  @gay_c0rpse, który pomagał mi w pisaniu tej książki.      
Jesteście wspaniali!


𝑳𝒊𝒄𝒆𝒖𝒎 𝑭𝒂𝒃𝒍𝒆𝒉𝒂𝒗𝒆𝒏 ✔︎Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz