Koukal se po celý místnosti zděšeně zatím co Stephanie se falešně usmála a řekla "Vítej zpátky Justine"!!
Z pohledu Stephanie:koukala jsem na něj a on koukal na mě.!Co jak to ............že žiju měl bych být mrtvej!!Jo Justine máš pravdu měl by si být mrtvej!!Jo postřelili mě a kde tet vlastně jsme měl bych být v nemocnici ne!!!!!?
Ne neměl Justine seš mrtej postřelil tě náš učitel fyziky když jste se mě pokoušeli zachránit.......bože z ní to fakt dost šileně.!Jo to teda jo Stephanie hlavně ta část že jsem mrtvej.!
To je pravda musela jsem to udělat nemohla jsem dopustit aby si umřel!.....................kousla jsem tě a tet si kvůli mému rozhodnutí UPÍR.!!
Z pohledu Justina:seděl jsem tam cítil jsem se hrozně a nemohl tomu uvěřit jsem upír.....zní to hůř nebo spíš zní to naprosto příšerně nevěřím tomu když to řeknu nahlas.....když řeknu že jsem upí myslím jen na to nejhorší!!
Tak že já jsem upír!.Jo budeš až..............až se napiješ lidské krve.!A když to neudělám?!Bez krve......... nebudeš......!!
Tak že je to pravda!!Jo Justine je a vím že je to hodně k neuvěření i já se rozmýšlela jestli bych tě neměla nechat v klidu odejít z tohodle světa .................,ale.............miluju tě a nemohla jsem tě nechat umřít.!
Taky tě miluju Stephanie.......ale jsem zaskočenej to snad chápeš....!Jo chápu vím ,jak se citíš byla jsem na tom stejně ,ale ty se docela držíš ,já měla v očích slzi a nemohli přestat nemohla jsem zkrátka uvěřit.!
Jo to já taky z půlky ale ta druhá půlka to níma tak že jsem vždycky jako malej chtěl být nadpřirozený tvor ale nikdy jsem si nemyslel že se to vážně stane.!
Jo stalo a má to hodně nevýhod.....touha po krvy bude vážně velká.............navíc se ti zvyší všechny emoce když budeš na někoho třeba jen trochu naštaný může se klidně stát že vybuchneš a toho dotyčnýho zabiješ!!
A slibuju Justine že ti se vším pomůžu a rozhodně tě nenechám veštichu to ti zaručuju.!
Doufám že se vám část bude líbit omlouvám se za chyby a za to že je krátká ,ale příště bude delší :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...