Nechtěla jsem se hádat ,ale tušila jsem to nebude lehký ani pro jednoho z nás jen mě to zkrátka štve.
Šla jsem domů kde se rodiče společně koukali na film a u toho vtipkovali a mě v tu chvíli něco došlo že není možný abychom byly s Justinem takoví nebudeme ...........normální vždy bude jeden z nás co něco nesnese.
"Ahoj ty už si doma čekali jsme tě až za pár dní........ale apon se můžeš zbytek týdne učit na závěrečný test který je mimochodem v úterý.....O páni dík mami a tati jsem doma jen pár minut a už se musím učit.....to je dobře dlouho jsem to u vás neslyšela."
Co že Stef.?!Nic mami jen se jdu vyspat.....tak dobrou.Šla jsem nahorů kde jsem si zavřela dveře a z chutí skočila do mé čisté a ustlané postele......zvedla jsem se a sundala si špinavé oblečení.
ani jsem si nebrala pyžamo prostě jsem ve spodním prádle lehla a usnula během jedné minuty.
Ráno mě probudili sluneční paprsky které prosvítali skrz záclony i když jsme si byla jistá že jsem dávala žaluzie..otevřela jsem oči a tam stál u okna Justin smál se jako by žádná hádka ani neproběhla jako by to bylo v pořádku.
"Jak i se vyspala?!Jo celkem fajn jseš vesel myslím že si se taky vyspal dobře."Ani ne Stef měla si zřejmě pravdu a navíc nechci se hádat........Já se taky nechci hádat ,ale včera si mě nedal na výběr."Fajn Stef tohle jsme probrali můžem se bavit o něčem jiným třeba o tom co dnes budem dělat třeba by si mě mohla naučit lovit nebo další podobný věci........."Lovení budem muset nechat na jindy slíbila jsem Karlín že s ní půjdu ven a navíc musím se učit na závěrečný test a ještě ústní test což by si měl zřejmě dělat taky.!""Neboj Stef všechno se do učím ,ale ve středu se pořádá párty v Dancu půjdeš taky?!
No............já jo příjdu Justine počítej se mnou.To je super no nic uvidíme se později mám něco domluveného se Stefanem.!Jo čau Justine!"Jo ahoj....jo abych nezapomněl hezký prádlo Stef..!"Raději už běž!"
Opřela jsem se o polštář a musela si oddychnout jsem ráda že Justin přišel a omluvil se .................tet mě jen čeká schůzka z Karlín která mi chce něco říct jsem zvědavá co to bude..........tet mi to láme hlavou a bude do doby než jí zas uvidím a řekne mi to snad je v pořádku.
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanficJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...