Část 3.

628 34 2
                                    

Z pohledu Stephanie:I když jsem Justinovi chtěla pomoct musela jsem se i ukázat doma rodiče byli celkem překvapení když jsem jim ve ráno zatukala u dveří............... a pomocí ovladnutí myslí nebylo rodiče těžké přesvědšít že jsem byla u kamarádů mimo město.

Bylo užasné být zas doma nemyslela jsem si že se jsem ještě někdy dostanu a když jsem vyšla po schodech nahorů do svýho pokoje cítila jsem se jinak..............necítila jsem se jako normální Stepnanie jako by  se něco změnilo i když jsem nevěděla přesně co.............Koukala jsem na fotky které jsem měla na nočních stolcích a vzpoměla jsem si na to že jsem pošvihla skoro 3 měcíce života v poslendím ročníku na střední.....a já přišla o dost věcí co se týká školy přišla jsem o meturiták a to jsme plánovali s Karlín bůch ví jak dlouho.

"Stephanie"!!!......Jo mami!?Je tu Justin!?!Co že?!

Šla jsem dolů  zmateně chtěla jsem aby zůstal u Stefana doma ,aby byl v klidu.Justine.......co tu děláš myslela jsem že zůstaneš u Stefana.!Jo chtěl jsem jet domů k tetě a promyslet si to co se stalo a proč se to stalo............,Ale pak jsem se rozhodl že místo toho být v pokoji a civět do zdi půjdu k tobě a bude s tebou Stephanie!!Tak to pojd´ dál.!

Oba jsme se usmívali konečně po dlouhý době se usmívám............. po dlouhé době vidím jak se usmívá on.................jeho usměv mě znovu rozzářil.Šli jsme nahorů kde jsme si společně lehli do postele a on mi kladl otázky.

Co slunce?!No ještě si nedokončil proměnu tak že tě slunce bude jen jemně štípat a bude to truchu palít o očí.........ale Pem říkala že se o  to postará.......a sežene ti něco proti slunci.!

Ale Justine to není to nejhorší budeš mít neskutečnou chut´ na krev na jakou koliv krev jakýho koliv člověka na planetě.........a ty musíš být v pozoru zvlášt´ když tě nasledují paparazzi.!Jo asi to nebude lehký....!

Upřímně Justine už to asi nebude nikdy uplně stejný....!Jo to je mi jasný!!Stef mám další otázku ,jak chutnala moje krev a jak vůbec celkově chutná.!?

Když jsem pila poprví krev chutnalo to naprosto příšerně chtěla jsem jí vyzvracet.......,ale táhlo mě to k ní ta chut se ani nedá popsat.........a když jí piju tet´ chutná skvěle.!

Vyzkoušíš si to sám tedy poku se napiješ krve....!Uvažoval jsem o tom..........a nechci být bez tebe stačí že jsem tě neviděl tak dlouho dost si mi chyběla.!Jo vyděla jsem ty drby s těma holkama.....!!!!Za prvě nic jsem s nima neměl a za druhý jsem tě asi donutil žarlit.!

Jo Juśtine donutil........a taky si mi hrozně moc chyběl............a si jsi jistý že chceš být upírem.....!!!I když ta přectava je dost šilená tak ano jsem připravenej být upírem!!!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat