Dežaví?!.......Karlín pořádala se tu spousta večírků a spoustu jsme toho tu prožili je jasný že se ti to tu zdá povědomí třeba v té chajdě jsme se poprvé pozvraceli když jsme se ožrali úplně poprvé.
"Jo jasný ta chajda.!"
Karlín se zvedla se křoví a šla k té chatce.
"Karlín kam to jdeš?!Nevím v té chatce.Co v chatce?!Musím tam jít?!Proč?Prostě pojd' Stef.Šla jsem za ní a nevěděla co mám čekat ale jak jsem se přibližovala můj sluch se zaposlouchal do smíchu byl Sarah a slyšela jsem tam i smích Justina a Stefana.
Karlín tam vběhla a zastavila se a koukala........podle postoje to vypadalo jako by se na Sarah chtěla vrhnout a nedivím se byli tam přiopilí Justin seděl na kuchynský lince a Stefan tam tancoval se Sarah.
Hned co jsem to viděla jsem se koukla naštvaně na Justina a on koukal jako naprostý nevinátko........Karlín po chvíli spustila a začala řvát dokonce jí na čele naskočila i žila ta jí naskočí vždy když se vzteká a pak vylítne a zařve.
Stefane můžu se tě laskavě zeptat na to co tu děláš zrovna s touhle rajdou.!hele Karlín bacha na pusu nebo vystrčím dráby.!Jo a ty si dej bycha na mě nebo ti ty dráby narvu do prdele!
Musela jsem se smát bylo to vtipný a bylo slušný slyšet že jí to konečně někdo natřel a když jse se koukla na Justina který se taky smál.
Karlín to mi neveříš nebo co?Jo Stefan má pravdu co tu ty a Stef děláte mysleli jsme že máte večer učení.!
"Vážně Justine ?.......a to vám nabízí hned aby jste to tu rozjížděli s ní nebo co a myslím že je zvaný každý na tuhle "párty".Jo ,ale určitě ne ty co mě nazývají rajdou!!
"Promin Stef že tě přerušuju máš pravdu a i já jsem měla pravdu Stef s tou rajdou.!"
Rajdou ježíš Karlín jen jsme tancovali nespali jsme spolu teda zatím.!Justin okamžitě zareagoval a vrhul se před Stef a chytl jí aby se nevrhla na Sarah a nezabila ji stejně tak i reagoval Stefan který chytl Sarah.
Já si všimla ,ale něčeho zvláštního když se Karlín vztekala blikalo světlo a ve stropě se hýbali trubky.Justine všiml sis toho?!Čeho Stef?!
Karlín nech toho nech jí.!Ne dokud jí nedám pár facek.!Ne počkej Karlín tady se děje něco víc.!Jo to vyřešíme až dám nakládačku tomu psovi.!
KARLÍN DOST PŘESTAN?!tak fajn Stef co se děje?
Hned co se uklidnila ty zvláštnosti přestali.
Karlín to ty?!Co já Stef?
Všichni na mě koukali s udivem ,a koukali na mě nechápavě a nedivila jsem se ani já pořádně nevěděla co se děje.
Stef no tak čem to tu mluvíš?!Hned vysvětlím Justine................Karlín bude to znít neuvěřitelně ,ale když sem to viděla a k nedávným událostem a to co jsem tet viděla když vidím tě se vztekat myslím si že si Čarodějnice!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...