Z pohledu Justina:Ráno jsem se probudil a měl v naručí Stephanie bylo přijemní sní znovu sdílet prostor vypadala klidně......což se o mě říct nedalo cítil jsem hroznou bolest zubů.
Vstal jsem a šel k zrcadlu kde jsem skoumal svoje zuby."Justine děje se něco?!Ani ne Stephanie jen mě bolej zuby!!Jo to je součást té proměny klubou se ti tesáky.!"Dnes máš poslední den kdy seš člověk...........i když to asi nic moc nebude kromě bolesti zubů uslyšíš každý zvuk některé znich tě budou vést k šílenství a do očí tě budou palit sluneční paprsky a to nejhorší budeš se muset napít krve.!
Tak že dneska mám poslední den jako člověk"!?Ano!!Tak ,jak ho strávíme!?Mám pár napadů.!Jaký Stephanie?!No nejspíš tě vezmu do jedný horský chaty byla jsem tam tak když jsem se proměnovala je tam klid a navíc tam nejsou lidi.!
A kdy vyrazíme?!Po tom co se osprchuju a oba si zabalíme pak můžeme vyjet!Dobře tak já si jdu zabalit a zachvíli před domem.!Jo Justine budu tam"!
Usmál jsem se a odešel z pokoje a pak jsem šel z domu měla pravdu oči mě neskutečně štípali,zuby boleli a měl jsem trochu hlad.
Z pohledu Stephanie:I ve vaně kde se má člověk uvolnit jsem byla stuhlá a nemohla jsem se donutit relaxovat......byla jsem vynervovaná co se týká Justina co když se rozhodne že nemuže a nechce být upírem nemůžu ho vidět znovu umírat tentokrát už by byl navždy mrtvej.
Vylezla jsem z vany okolo sebe jsem si omotalu ručník a když jsem otvírala dveře pokoje stála tam předemnou Karlín.!
Co tu děláš Kar?!Nic jen jsem ti zabalila Justin už čeká v autě.!Dobře jen se převlíknu a hned jdu a děkuju.!A jak to vlastně Justin zvládá už se to na něm projevuje.?"!Jo trochu jo bolí ho zuby první příznak.........jen se bojím až přijde poslední!!A to je co Stef?!Chut´ po krvi tak silná že se neovládne.!!!
Myslíš že to zvládne Stef?!!Nevím Karlín jen vím že každej upír zabil člověka......a nemyslím si že Justin bude jiný mám divný pocit že někoho zabije a to zněj udělá monstrum.!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanficJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...