Část 32.

351 22 1
                                    

Testy skončili a tím i škola bez toho abych se zbytečně zdržovala jsem vyrazila k autu..........kde jsem vytáhla mobil a nechala jsem vzkaz úplně všem aby přijeli ke mě domů musela jsem ji to nutně říct a taky se domluvit co s novýma informacema budem vůbec dělat.

Byla jsem zmatené stejně jako u testu nemyslím si že jsem to napsala tak jak jsem to chtěla problém je že potřebuju dobrý známky jestli chci na vysokou.

Jela jsem domů  tam hned zalezla do svho pokoje i když rodiče mě neustále rušili a ptali se na testy a mé pocity............,ale těžko se soustředit na testy když je možný mít znovu normální život.

***

Čekala jsem a čekala ,ale nejen že mi nikdo nevolal zpátky ale ani nikdo nepřišel chodila jsem jak dement jsem a tam po mém pokoji s otevřeným oknem aby mohli přijít.......,ale nikdo nikde

Uběhla další hodina a bylo šest večer jediný co jsem dělala je že jsem se vztekala a když se na hodinách objevila další půl hodina vzdala jsem to okno jsem zavřela a zatáhla záclony.

***

Ráno jsem vstala v půl 6 před budíkem jak jinak u mě a šla do koupelny kde ve vaně byla naložená Pem.

"Pem co tu chceš?!"Užívám vanu přijela jsem s novýma informacema!"Jakýma Pem?!Lék vážně existuje znám i celkoví jeho příběh.....Byl jeden upír Leo......Čarodějnice Elisa.......a vlkodlačice Flo.

Říkalo se že obě ženy chtěli Lea........ale on chtěl Flo jeho zvířecí pudy ho zkrátka přítáhovali.....A čekali spolu dítě .....to se Elis nelíbilo jak jinak..........Ale Leo byl chytrý slíbil lásku Elis když zachrání dítě jeho a Flo.........udělala to a z dítěte tak vznikl hybrid jménem Jonathan byl nesmrtelný a když Elis zjistila že se Leo dál zabejvá Flo byla tak posedla žárlivostí že jejich dítě Jonathana zavřela v jeskyni a skryla mu schopnost vlkodlaka tak že jí nemohl použít.............Pak zabila Lea a i matku  a z jejich nadpřirozených srdcí  udělala lék který zbavuje sílu upírů a vlkodlaků.!

"Jo Pem to je sice super ,ale furt nevíme kde ten lék je?!!Já vím kde je mapa!Kde teda je?U Jonathana!

"CO!!!To mi tu chceš říct že mapa k léku je uvězněná v jeskyni kde je Hybrid který nemůže umřít!!Ne není hybrid je to jen upír!Jo ale nemůže umřít!

"Jo to sice ano ,ale za ten risk to stojí......Stef stojí to zato najít lék dokážeme tím uzdravit všechny tvé přátelé a možná i mnohem víc.!

Koukala na mě pohledem jestli do toho jdu...........vím je to risk ,ale stojí to za to jak řekla Pem zachráním Karlín a pak uzdravím i ostatní.

"Fajn...........jdu do toho Pem!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat