Nevím rozhodně tet není dobrá doba.!Není dobrá doba a kdy bude Karlín?!Nejbliší době určitě ne.!V naší diskuzi nás přerušila Sarah která žádala o pozornost celé stoupla si na lavici."¨
Tak jo lidi dnes u Bártsnova parku pořádám večírek na uvítanou ,abych vás lépe poznala atd......tak že dnes v 19:30 přijdte bude tam pití,jídlo a Dj tak že se máte na co těšit je to dobrý způsob jak se odréagovat od závěrečných testů tak všichni tam.
Zítra začínaj zavěrečný testy a ty chceš uspořádat mejdan.....sorry ,ale zdá se mi to stupidní!"Prosím Stephanie někteří z nás potřebujou pauzu od učení a já se tu pauzu snažím dopřát nic víc!"
Koukala na mě pohledem jako by vyhrála, ale asi neví s kým si začíná."!
Do třídy přišel nový učitel byl starý tak že jsem tušila že ten nebude psychopat a únosce.
Pozorně jsem poslouchala protože jsem nechtěla o průser tet to nepotřebuji jak už jsem řekla byl starý měl šedivé vlasy a na nose brýle. Snažila jsem se soustředit ale nešlo to Justin mi furt klepal na rameno naklonila jsem se abych slyšela co mi chce.Podniknem neco?Justine musím se učit říkala jsem to!
Tak bychom se mohli učit spolu?!Vis o tom ze se nedokazu soustredit kdyz jsme spolu!Mam to brat jako urazku?.Ne spis jako poklonu.Usmala jsem se a odklonila jsem se od nej a soustredila jsem se na vyklad.Dalsi moje hodina byla informatika a karlin a Justin meli ekonomii.Ja tam jen tak sedela a cucela na monitor a hrozne se nudila.
Ani ne za pět minut mě příšla sms .........Od Justina otevrela jsem ji a v ni stalo abych sla na chodbu.......nevim co chtela mohla jsem se vymluvit ale sla bych kamkoliv ta hodina je nudna.¨
Zeptala jsem se učitele jestli si můžu odskočit dal mi pokyn ze můžu odejít a tak jsem šla vyšla jsem ze dveří ,ale Justin nikde šla jsem dal po par metrech a procházela kolem holčičího záchodu z ničeho nic jsem na své ruce cítila něči ruku která mě táhla na záchod
Z pohledu Justina:byl jsem na záchodě a když jsem jí zatáhl dovnitř a hned ji přitiskl na mé tělo a chytl ji za pas měl jsem jednu ze svých nálad .........svých nadržených nálad.......silně jsem ji zmáčkl za zadek a hladil ji po něm...."
Justine co to děláš?"Já nic jen tu noc si mě navnadila a já tet nemůžu myslet na nic jiného než na sex s tebou!Justine to je sice milé aspon myslím že milé ale měli bychom byt na hodinách.!No tak Stef musíš si užívat .
Tím užíváním si myslíš sexem na záchodech!jo to myslim pritiskl jsem ho ke svým rtům a skousl ji dolní ret.....koukla se na mě chytla mě ze zadu za krk a pritiskla znovu rty k sobe cítil jsem to teplo co šlo z jejich rty a aby nestačilo začalo do mě strkat a pistupně jsme se posouvali do jedné z kabinek kde jsem ji dal ruku za kalhoty a mačkal ji její zadek
¨Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P Ps: užívejte prázdniny :)
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...