Po chvíli libání jsem přestal nechci to nějak uspěchat..........ona se na mě usmála a objala mě.Pochvíli jsem ,ale cítil ,jak mě pouští klidně bych zůstal stát v tý pozici další hodiny byl to příjemný pocit.
Z pohledu Stephanie:I když se mi pozice v který jsme byli moc líbila když jsem se koukla ven vyděla jsem jak slunce začiná klesat.......bylo něco mála po 3 hodině a mi měli tolik práce......rychle jsem vzala svojí tašku a šla do hlavní ložnice s cílem si co nejrychleji vybalit a věnoat se Justinově proměně.
Šla jsem dlouhou chudbou po který byla celá řad obrazů a taky jelení rohy přímo nad hlavní ložnici......když jsem do ni vlezla svítili do ní sluneční paprsky byla tam nová postel dost velká a bílo černě povlečená a nad posteli byl obří namalovaný strom s namalovanýma ružovíma květama v koruně stromu.
Koukala jsem na něj tak 5 minut pak jsem se ,ale vzpamatovala a rychle otevřela kufr............."No ty ze mě ta Karlín děla prdel"!!Když jsem to otevřela byli tam podvazky a samí krajkovaný tanga a podprsenky trička z vístřihem pomalu až k pupíku a šortky z kterých pokud si je obleču mi bude koukat celá zadnice............na pravo byla igelitová taška z 10 pytlíky krve...........a když jsem jí zvedla...........byla jem na Karlín ještě naštvanější...................Byl tam nějaký černý byč a ružoví chlupatý pouta a pak asi dvacatero balíčků kondomů.
"Karlín počkej já tě přerazím!!Proč tu tak nadaváš?!!To nic Justine jen moje psychoticky narušená nejlepší kamočka si zřejmě myslela že mi udělá radost když mi zabalí samý erotický věci.!!!!
Justin šel ke kefru a začal se v ní hrabat.Páni ružoví pouta a ty podvazky no i když bych měl asi taky začít nadávat......jsem kluk a tak řeknu že bych tě v tom rád viděl.!
Justin měl šibalský a velký usměv a do toho začal zvedat obočí.....bylo to jak kdyby dával znamení k sexu.
"Justine tohle ,ale není vůbec vtipný..!!!!Je to vtipný třeba ty šortky rád bych tě v nich viděl a ještě touhle průhlednou červenou košilkou..!!Jo tak to máš ,ale velkou smůlu v tom mě neuvidíš.!!!Ale Stef no tak měl bych to jako další soukromí narozeniny jen já a ty a tyhle černý tanga z podvazky..............!! Justine zapoměl si říct a podprsenkou.....!ne to jsem teda říct nechtěl nechci si přidávat zbytečně práce!!"
"Moc vtipný....!!Jo je to vtipný!!"usmál se na mě a já mu usměv obětovala ,ale pochvíli se zamračil a opravdu silně polkl..
"Justine.......děje se něco?!Cítim tu divnou vůni.......!?!!koukla jsem na postel kde se skrz igelitku začal dělat červený flek od krve.
!O můj bože hned to uklidím Justine.!!!I když to bude znít divně mám chut to z tý peřiny vysát.!!!!"
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...