Část 33.

307 23 0
                                    

tak fajn tak vyrazíme!tet hned Pem?Jo tet hned proč čekat mužem tet hned čím dřív vyrazíme tím líp.Nemůžu hned tet odjet zejtra se dozvím jestli jsem udělal střední nebo ne pak musím poslat přihlášku na vysokou a pak je za dva měsíce ples loučení z maturanty díky tomu že mám nějakou budoucnost mě drželo abych nespáchala upíří sebevraždu já nemůžu jen tak odjed nejde to.!

Co kdybychom byli za dva měsíce zpátky tak stihneš ten ples.Vážně?!Stihnem to za měsíc možná trochu déle ,ale do plesu by jsme se vrátili...........ale musíme vyjet nejdéle za dva dny to stihneš zbalit se a rozloučit se budu tě čekat přesně od tet za 24 hodin u Frenkova mlýnu doufám že víš kde to je.?jo vím Pem to je skoro na konci města když jedeš na západ.Jo fajn tak se sejdeme tam.

Z pohledu třetí osoby: i když si nebyla na 100% jistá jestli to zvládnou měla naději že jí a všechny ostatní to zachrání že nebudou žít  jako vrazi nebo noční monstra že budou normální pubertáci s normálními problémy.

Jak hodiny plynuli měla čím větší pochyby a výsledky testů jí byli jedno když výsledky dostala do rukou tak jí netrápilo jestli to udělala spíš to že není schopná udělat sama to co po ní Pem žádá že potřebuje pomoct nejbližších přátel.

***

Pem čekala na smluveným místě vedle obří  rudé dodávky.................myslela si že čeká na Stephanie ,ale když viděla jak za sebou vláčí kufr i Justin,Stefan a Karlín byla vykolejená

Stephanie vycítila že Pem nebude dvakrát nadšená ,ale i tak si Stef nechala chladnou hlavu a šla vzpřímeně a nebála se co Pem řekne.

"Vážně Stef?!myslela jsem že to jen výlet pro nás dvě?!Oni by u toho měli být taky všichni se chceme uzdravit a všichni něčím pomůžou.

Fajn taky jsem ti Stef lhala a porušila.

Z ničeho nic z dodávky vylezla Sarah která se na všechny tvářila s velmi dabelským úsměvem a ve výrazu byl cítit i lehký sarkazmus a něco jako by říkalo že vyhrála.

A však Karlín ani Stephanie si s toho nic nedělali neměli z ní strach a tak si rovnou sedli do auta a nevšímali si jí v autě seděli všichni nic nebylo slyšet jen Stephanie řekla potichu "Cesta začíná"! 

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P


Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat