Část 9.

523 36 2
                                    

Jo tomu rozumím ,ale nemusíš to sát z toho povlečení v celým tom pytli jsou pytlíky krve z nemocnice...!A kdy se toho budu muset napít.!Jak jsem řekla kdy bydeš chtít ,ale brzo začneš po krvy šílet.......

A proto že máme ještě čas tak tě někam vezmu!!Kam?!!Bude se ti tam líbit!!no dobře"

Z pohledu Justina:Vyšli jsme ven kde jsem neslyšel nic jinýho jen výtr a zvířata..........Šel jsem za Stephanie ,která mě vedla do zadu za chatu kde byla pěší steska ,ale nahorů a nevypadala bezbečně."Tak jo Stephanie kam to jdem navíc proč nemůžeš použít upíří rychlost a nevyběhnut nahorů.......?!"

Justine tohle je tvůj poslední den jako člověk nechceš to vyjít jako člověk....?!No je 25 stupnů a mi jdeme furt výš a výš.................a jsem furt nervoznější co mě navršku čeká......"Nemusíš se bát o nic nejde jen ti chci něco ukázat....!!

"Pokud chceš sex v přírodě zvládnu to i dole nemusíme nahorů!!"Myslíš na něco jinýho než na sex?!No to víš Stephanie je to těžký když jdeš předemnou a ještě k tomu nahorů a to víš máš prdelku k nakousnutí....!!!Justine prosím necháš toho musím se pak smát!!"

Tak fajn nechám toho ,ale už jsem to stebou nedělal hodně dlouho už ani nevím jaký to stebou je!!No Justine tak si počkej až budeš upír budeš mít hodně dlouhou výdrž!!

"No tak to počkej tet tě z ty postele už nepustím pryč možná že i těch pár postelí rozbijem....!!Justine prosím vážně se musím smát..!"

Fajn tak já toho nechám ,ale až budeme v chatě připrav se  že toho asi nenechám jen tak.......!Ok Justine!

Za pár minut jsme byli na rovince a když jsme ušli další tři metry..................to byl užasný výhled trává nahoře byla zelenější a na špičkách byli kapky rosy všude byli stromy a když jsme šli ještě víc k okraji vyděl jsem dole tekoucí řeku....

Páni Stephanie je to tu užasný.....!Jo ja vím byla jsem tu když jsem se taky proměnovala strávila jsem tu ty chvíli kdy to bylo nejtěší je to tu užasný z ajakýhokoli ročního období.....!!Jo to věřím.!

N ahoře jsme strávili zhruba 2 hodiny do doby než zapadalo slunce bylo to ještě hezčí............pak jsme šli dolů k chatě a když jsme vešli byl tam vzkaz a krabička

Doufám Justine že se ti bude žít dobře a nezapomen že ti Stephanie se vším pomže tak jí nenech odejít!!! a tady máš něco ,aby sis to mohl užívat i na slunci brzy se zas uvídíme...........Pem!

Otevřel jsem krabičku  v něm byl klučíčí náramek na ruku který jsem si hned navlíknul.

 Doufám že se vám část bude líbit omlouvám se že to trochu víc trvalo a ještě se omlouvám za chyby :) :P 

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat