Část 29.

359 26 1
                                    

Stephanie nerado to říkám ,ale neviděla jsem případ kdyby to bylo jinak měla jsem vzdálenou kamarádku který se to stalo jen co přišla do 8 měsíce vypadala jako chodící zombii to dítě z ní vysávalo život je to proti přírodě proč myslíš že se vlkodlaci proměnují o úplnku a upíři se musí vyhnout slunci to příroda nás tak trestá a příroda stvořila čarodějky a příroda nesnese pomyšlení na to že by něco tak čístého jako je čarodějnice měla zplozence pekla jako jsou vlkodlaci nebo upíři....proto čarodějnice přinesou obět........a to sebe.!

Pem musí něco existovat cokoliv já nesnesu ani pomyšlení na to že bych měla hledět na to jak moje kamarádka umírá"!!Dobře Stef udělám cokoliv hned tet odjedu ale vrátím se s informacemi možná to i potrvá.!To nevadí sežen cokoliv!!"

Hned v tu chvíli Pem odešla a šla bůch ví kam......já si otřela oči a šla do kuchyně nedokázala jsem se soustředit a spánek by mi nepomohl nemyslím si že bych usla proto jsem si šla dolů pro kafe.......když jsem došla ke kávovaru a rozvítila jsem za oknem stál Justin.Hned jsem otevřela vchod s kuchyně na zahradu a vykoukla ven a pak jsem šla přímo za Justinem s nechápajícím  výrazem.

"Justine co tu děláš?!"Něco se stalo?!"Co Justine děsiš mě?!Já děsím Stef sám sebe?!Co proč?!Šel jsem pryč s chaty na tý party s tím že jedu domů u mého auta byla ožralá holka koukl jsem na ní a chtěl jí dat pryč s mého auto tím jak jsem jí pokládal a ona byla opilá spadla na zem rovnou na loket o obrubník................cítil jsem ten přívod její krve jak se žene ven z jejího těla.......nedokázal jsem se ovládnout............................JÁ JÍ ZABIL.

Z pohledu Justina: Stephanie na mě koukala s výrazem soucitu ,ale na její tváři jsem poznal že jí taky něco trapí ,ale to šlo stranou cítil jsem se jen jako vrah nic jiného něco jiného je napít se s člověka ,ale další věc je sát do doby než se obět' nehýbe a to se stalo mě........bránila se ,ale já na to nedokázal myslet jediný co jsem měl před očima a v hlavě byla červená tekutina v jejích žilách.

Stef nic neříkala a já cítil vztek chtěl jsem do něčeho praštit ,ale další pocit byl smutek jako bych cítil jak se ta holka cítila byla to neznáma holka na špatným místě která měla mladej život a zabil jí Justin Bieber................upír Justin Bieber!

"Justine vím jak je to těžky!"

nevím jestli jsem byl rád že konečně něco řekla byla to jen lítost ,ale já lítost nepotřebuju..........................ani nevím co chci  jako by mi něco říkalo že chci s upírstvím skončit jen kdyby to bylo tak lehký!!!

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat