Část 1.

833 39 1
                                    

Z pohledu Stephanie:Stála jsem tam......stála jsem a zírala na tělo který patří mému přítelovi asi byvalímu nebo stalímu........netuším jak to je tet mezi náma.

Bylo něco málo před 3 hodinou raní a já byla na teresa z hrnkem kafe přitulená k teplýmu svetru který jsem měla na sobě a koukala přes zabradlí terasy na stromy a měla jako vždy své obavy tentokrát to bylo právoplatně.

Stef!?Jo Karlín!?Neměli jsme chvíli pro sebe chtěla jsem se tě zeptat na pár věcí!!Na co Karlín?!Vím že si tam asi musela zažít hodně věcí mučení a bůch ví co ještě a asi není dobrý to co se stalo ohledně Justina ,ale chci ti říct že  tu budu vždy pro tebe.!Jo já vím a děkuju ti Karlín já tu taky budu vždy pro tebe!!Jo a toho si važím......a když tu seš promně Stef.......tak je normální když si tvůj kluk vlkodlak jde za lovit z jinou vlkodlačicí a holkou co jsme osvobodili..!Neboj se Karlín májí oba hlad a navíc je úlněk byl to dlouhý večer a podle všeho jim dodává sílu tak že tě se Sarah určitě nepodvede!.Asi zas panikařím pro nic za nic!

Jo trochu jo Karlín taková už seš!!.Asi bych se měla klidnit to ty si ta co by tu měla panikařit!!!Jsem v pohodě.!Važně Stef!?No ...............dobře jsem nervní a to dost nervní!!To je v pořádku u tebe je to naprosto k pochopení!!Jo asi jo!

Chceš něco v obchodě Stefan tu nic nemá tak jdu něco koupit nebo chceš sehnat krev!Ne zatím dobrý Karlín navíc přectava jak v nemocnici kradeš krev mi příjde vtipná.!JO máš pravdu tak zatím čau!Jojo čau!

Karlín odjížděla a Sarah a Stefan jsou bůch ví kde.......Pem taky odešla netušíme kam ale to je její styl nikde ze nezdrží dlouho nanejvíš den..........a Mackel?.....to je taky otázka kde je.!

Do ruky jsem si dala hrnek s kafem a šla pomalíma a nejistýma krůškama k Justinovi čím blíž jsem šla tím jsem měla ten divný pocit že to nezvládne.

Z pohledu třetí osoby:Stephanie se koukala na Justina na kterým se čím dál víc projevovali změny..............................Jeho probuzení mohlo přijít každou chvíli.

A Stefanie věděla že každou chvíli přichazí i nové trable navíc ví že když se stala ona  upírem přišlo i zabití naprosto neviného člověka......a mnohem víc například že ucití krev a že krev bude to co bude chtít že se už nezastaví.  pří myšlence na krev.

Naposled se Stephanie naklonila a  viděla jak se Justinova hrut´ plní vzduchem.........a bylo to tady................Stephanie se odklonila a pozorně koukala.........viděla jak začiná otvírat pomalu oči a po chvíli to přišlo silně vydechl a všechen vzduch ze svých plíc dostal ven..........

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat