Část 18.

403 33 2
                                    

"Jo řeknu ti to Stef ,ale slib že to ani Justinovi a hlavně Stefanovi neřekneš dokud se neukáže že je to pravda.!"

"Jo Karlín slibuju tak o co jde" ?

.................Hmmm...!

Karlín nenapínej mě a řekni to já to nikomu neřeknu můžeš mi věřit na 100% vyklop to jinak ti nemůžu pomoct.!

Fajn Stef myslím si.......já myslím že jsem TĚHOTNÁ!!

...............Co že těhotná jak se to stalo.!?

No já a Stefan jsme jednou večer...

Ne Karlín tohle nemyslím myslím to že jste snad používali ochranu ne ?!

Jo používali ,ale na kondomu je blbí že to je ochrana na 98 %

Co budeš dělat Karlín?!

Zatím nic zítra jdu k doktorce a tam se uvidí!

O můj bože Karlín to snad ne co když to doktorka potvrdí..........to jako budeš čekat polo vlčí a polo člověčí dítě.?

Jo zřejmě asi jo i když s tvého podaní se začínám čím dál víc bát......!

Karlín musíš to co nejdřív říct Stefanovi.!

Ne zatím mu to říkat nebudu a ty taky ne slíbila si to nezapomen hele musím končit Stef myslím že přijel Stefan zavolám ti zítra až odejdu od doktora....tak zatím čau.

Ahoj Karlín.


S velkými starostma jsem položila mobil na stůl a chodila jsem a tam po pokoje a přemýšlela co budem dělat nešlo by celkově o to že je těhotná ,ale vlčí dítě..raději nemyslím na následky.


Znovu jsem popadla mobil a napsala Pem....POTŘEBUJU TVOJÍ RADU PŘIJÍT PROSÍM CO NEJDŘÍV..!!.......Stef


"Děje se něco Stephanie?!Justine bože tohle už nedělej už tak dost vyšiluju.

Jo všiml jsem si o co jde.?

Nesmím to říct!

Ale no tak Stephanie nikomu to neřeknu myslel jsem že máme spolu lepší vztah a můžem si věřit.

Nezatahuj do toho náš vztah jo je dobrý a důvěřuju ti ,ale slíbila jsem to že to neřeknu tobě ani Stefanovi.

Ale no tak Stef řekni mi to chci ti pomoc vidím na tobě jak se něčeho bojíš a máš starosti.

Fajn ,ale nikomu to neřekneš jasný?!

Jo slibuju..

Karlín má problém.............a to ten že...............ona je těhotná!!

"CO?

"Je těhotná jo já vím průšvih a to hodně velkej !!

"Jak se to vůbec stalo to neměli ochranu?

"Měli ,ale kondom je jen 98 % ochrany.

"Co?!


Justin šáhl do kapsy a tam vytáhl balíček se šprckama a koukl na obal....Já jen koukala na to že on nosí šprcky v kapse.


Vážně je tam 98% bože můj!

Vážně Justine ty nosíš kondomy po kapsách.?

Hmm no jo nosím proč by ne Stephanie ?

Fajn o tohle tu nejde Justine jde o to že máme velký problém a hlavně kdo ho má je Karlín.


Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat