Z pohledu Stephanie: Jeli jsme už něco mála přes hodinu a já už tet byla nervozní měla jsem na klíně mapu a nějaké knihy a pověsti o léku.
"Pem v těch knihách se píše jen o tom jak těžké je se tam dostat píšou tu že braný k léku vyčarovala moc tisíce a jedné čarodějky pokud to chápu je tak se všechno snažili aby se tam nikdo nedostal a mi tam jdeme.!
Jo hele Stef bude to v pohodě ty knihy jsou staré a popisoval to člověk který tam údajně už byl a znal nadpřirozeno lidé vždy přehání."Sorry Pem ale i tak se mi zdá že síla tisíce a jedné čarodějky je hodně mocná.!Jo to máš pravdu.....jo a první zástavka příjde za několik kilometrů v jednom motelu tak že tam i přespíme.
Z pohledu Justina:Koukal jsem na Stephanie která koukala s okna a měla nepřítomný výraz jako by ani v to autě nebyla když nad tím přemýšlím už dlouho nám to neklape je to furt stejný hádaní a pak usmíření pomocí vášně nebo divokého sexu.
Z pohledu třetí osoby: Justin trávil asi deset minut tím že na ní koukal a pořádně nevěděl co dělat nebo co říct jen tak seděl vedle ní ale pak se rozhodl něco udělat chytl jí za pravou ruku a když se na něj podívala byl to ten jejich známy a zamyšlený obličej kdy na sebe bez přestaní koukali a u toho se usmívali.
Z pohledu Stephanie: byli jsme u motelu byla to pořádná díra a za hotele byli všude stromy už jen chyběl šílenec s motorovou pilou který nás rozřeže na malí kousíčky.Všichni kromě Pem jsme čekali před autem a čekali na klíče od pokojů a zatím se Karlín a Stefan začali hádat.
"Tak co Karlín chceš něco , jídlo pití pytlík na zvracení?"Ne dík Stefane nic nechci donesu si to když tak protože to zvládnu sama jak jsem ti už řekla.
"Hej lidi co se děje mezi vámi?Nic Stephanie jen se do toho neplet prosím.....jdu na záchod tak mě omluvte.!
"Stefane co se o mezi vámi děje?"Nic Stef prostě přede mnou skrývala to že je těhotná se mnou ke všemu vždy když jí nabídnu pomoct na mě jen řve a říká že to vždy zvládne sama jako by mi řekla že se na ní mám vysrat a nechat na pokoji...........NIC VÍC!"
"Promluvím si s ní Stefane pokud to pomůže?Ne nech to být Stef je to fuk nic víc at si dělá co chce mě je to jedno nechám jí být když mě o to žádá.!"Stefane víš že je Karlín náročná a že má změny nálad a tet když je těhotná je to o to horší."Ne Stef na mě taková nikdy nebyla.
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
Fiksi PenggemarJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...