Už jsem zavolala Pem ta bude vědět co se děje a co máme dělat.!
Blbost Stef musíme jít za Stefanem a říct mu to.!
Ne!!
Proč ne?!
Musí mu to říct sama a až to bude vědět na 100% Jasný Justine.!
Fjn a nakolik % si je jistá tet?
Mysím že tak 80 %.
80 to je dost procent.
jO já vím Justine!
Z pohledu Justina: koukal jsem na Stephanie a bylo na ní vidět jak se bojí ne o sebe ale o Karlín a já furt nechápal ženský uvažovaní kdyby to bylo na mě šel bych za Stefanem hned udělal bych to i tet ,ale slíbil jsme to a nechci se se Stef hádat furt ubijímě to čím dál víc a nevím co s tím mám dělat.
Měl bych jí asi dát čas než se zas schopí a bude to zas ta stará Stephanie a vyreší všechny ty problémy.Sedla si na postel a byla sklíčená já si sedl k ní a rukou jí obmotal pas.
Co by si dělala ty kdyby kdyby si byla těhotná!?
Já......................dost uhozená otázka!!
Copak si nikdy nesnila o dětech?!!
Je mi 19!! a od ty doby co jsem upírem už nesním všechno to bude vždycky stejný přežijem všechny bez staří bez dětí bez zestarnutí zkrátka bez jakýkoliv změny proto se budem muset furt přemistovat lidé si po nějaký době začnou všímat že se má kůže moje tělo nic nemění.
Proč mluvíš o tom tak negativně jiný lidi by dali cokoliv aby mohli být navždy živí navždy užívat života a prožít všechno!
Justine upírství není doopravdický život je to jen něco jako přežívaní a prožít všechno co s toho když to nebudeš prožívat z rodinou a přáteli protože ti už budou všichni mrtví.!
Vážně a co já Stef?!
Co ty Justine?!
To ti nestačí když budu s tebou já!
Justine.....tohle mi nestačí.!
No tak to je fakt bezva zjistit Stef dík za objasnění jak to s námi je.....fakt.....dík!
Byl jsem připravenej odejít z toho co řekla jsem byl zlostí bez sebe a chtělo se mi řvát připadám si jak kdybych byl jen její zábava nic víc.
Justine počkej !!
Proč Stef?!
Přiběhla až k oknu u kterýho jsem stál a popadla mě za hlavu a v okamžiku byla v mé puse a vášnívě jsme se líbali.
Já jí začal sundávat tričko co měla na sobě a pomalu jsme se blížila až k posteli kde jsem jí nežně položil a tvrdě jí líbal.
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...