Část 20.

394 32 0
                                    

Pomalu jsem ji položil na postel kde jsem jí ihned začal dávat polibky na její břicho a vracel se zpátky do jejích úst cítil jsem to vzrušení a mou nadrženost i z její strany pramenili vášnivé chtíče co se týkalo sexu se mnou.


Tentokrát jsem to nechtěl uspěchat vím že když se do toho vložím tak to jde rychle ,ale tentokrát chci aby si užila každý moment a já abych si na plno užil její tělo.


Ale ona zřejmě neměla chut' čekat hned co jsem jí začal laskat krk se chvěla a začala mi stahovat kalhoty.


Si nedočkavá víš o tom?!Jo vím Justine ale to víš čekala jsem na to dlouho.!Určitě ne jako já chtěl jsem to jen když jsem ucítil tvůj parfém jen když jsem vyděl tvé rty se mi hned zběhli chutě po tvém těle.!


Páni Justine ty někdy dokážeš být fakt milý jsem zvědavá co za to budeš chtít........uvidíme co všechno budeme dělat nemůžem se přetěžovat něco si musíme nechat i na zítřek a pak na další den a další den a další.


Jo Justine už nemluv a použíj své rty na zulíbání těch mích.Podepřel jsem se rukama abych na ní nespadl a nezalehl jí a pořádně jsem se jazykem dostal do její pusy kde jsem hned začal hýbat svým jazykem a snažil jsme se aby se ona nedostala k ani jednomu pohybu zkrátka jsem to chtěl být tentokrát já kdo holku položí do rozkoše...........a za to pak mě ona překvapí.


Můj jazyk byl jako atlent vím z ní to divně ,ale v její puse jsem dělal jazykovou válku sám se sebou chtěl jsem být nejlepší a to se mi povedlo.


Z pohledu Stephanie: použila jsem upíří sílu a obrátila nás tak abych byla nahoře a on byl dole......u toho jsem nechala vystrčený tesáky a smála jsem se na Justina.On ze začátku koukal vyděšeně ,ale pak mě pohladil po tváři já se usmála a sundala jsem Justinovi kalhoty tak že tam byl jen v trenkách na mě zbývala podprsenka a kalhoty


Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P zítra jsem dám ještě jednu část jelikož jedu do Chorvatska a tam kam jedu není wifi takže 9 dní nebudou vyházet žádné části :)

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat