Část 30.

348 18 1
                                    

Z pohledu Stephanie: Nevěděla jsem co říct vím čím si prochází.......položila jsme mu ruku na koleno a snažila jsem se ho nějak uklidnit.

hele Justine jak jsem řekla vím jak ti je ta bolest jako by si cítil jak pomalu utichá srdce toho koho si zabil jako by si cítil každý dobrý i špatný zážitek.

Vím jak je to těžký ,ale já ti pomůžu překonávat tu bolest asi to nebude hned u mě to trvalo několik měsíců ,ale i tak ti slibuju že budu s tebou Justine.

Dík Stef ,ale já to nechci překonat za pár měsíců chci to hned utišit myslel jsem že být upírem je něco o co každý s ní žít na věky atd.......

Ale ve skutečnosti je to jen jeden problém za druhým před pár dny mě v obchodu poznali nějaký tři fanynky a už jsem v nich neviděl fanynky ,ale jen dostupný jídlo chci aby to přestalo nechci mít furt hlad i tet ho má a to jsem před pár hodinama pil tu holku.

Počkej Justine,?......Máš hlad!Jo Stef jak jsem řekl je to hrozný mít furt neukojitelnou žízen."Justine chceš říct že každý den piješ krev?Jo každý den třikrát někdy i čtyřikrát záleží na tom jaká skupina krve to byla třeba když je to 0 tak se na chvíli cítím plný....!

Brr Justine počkej ty jí vážně piješ tolik.?"Jo když ne tak cítím každou kapku krve jsem podrážděný bolí mě břicho jako bych několik dní nejedl.!

Justine jsem přeci upír déle jak ty a tak vím že upírům stačí pár loků na den některým i na týden jeden pytlík ,ale nikdy jsem neviděla někoho jako tebe to nemyslím tak abych tě urážela ,ale co mi tu říkáš  mi nabývá dojmů že si závislý na krvi.

Závislý na krvi a co to znamená to jsem jako feták nebo co?Ne Justine feták nejsi teda aspon myslím já nevím Justine jsem zmatená tohle jsem neviděla a to nikdy.!

A co mám dělat Stef jak tomu zabránit?!

"Myslím že vím jak vám mám pomoct.!

Oba dva jsme upřeli zrak na Pem která stála kousek od nás u okna."

"Stef a Justine možná vím jak vám mám pomoct!O čem to mluvíš Pem?!Byla jsem nedaleko a slyšela váš rozhovor Justin je závislý na krvi někoho jako on jsem potkala upřímně neskončilo to pro něj nijak dobře.

Říká se že nováčci upírů mají větší chutě a pak se to změní pak se to srovná......,ale podle té osoby co jsem potkala..........zavilost na krvi začne růst až nebudeš myslet na nic jen na krev a budeš napadat každého kdo ti bude stát v cestě."!

A co teda mám dělat Pem mám jen přihlížet nebo co?Ne Justine mám řešení na tvůj problém i na problém co má Karlín.

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat