Z pohledu Stephanie: Justina jsem pomalu dotáhla na gauč a následně jsem ho i položila chvíli jsem seděla u krbu a koukala na ohen a plameny který se furt zmenčoali stejně jako slunce taky se zmenčovolo až nebylo vydět a vystřídal ho ubývající uplněk cítila jsem se dině možná že jsem se i nudila a měla nery.......a netrpělivě čekala až se probudí......,ale abych své čekaní trochu zrychlila a nebyla tak nervozní tak jsem začala uklízet krev co Justin vylil.!
Šla jsem znovu dlouhou chodbou do malé místnosti.........Ale sotva jsem z komory vytáhla kýbl z hadrem...se začal Justin hýbat všecho jsem ihned nechala a být a klekla jsem si ke gauči a Justina chytla za ruku..!
A bylo to tu znovu to vydechnutí posledního vzduchu jako člověk..........Justin vyletěl a vydechnul..........."V pohodě Justina?!Jo Stephanie cítím se docela dobře cítím se jinak......!!Jo taky že budeš.............seš jiný!!
Z pohledu Justina:Koukal sjem na Stephanie která se zřejmně obávala jak to zvládnu ,ale já se nemohl soustředit na nic jinačího než na nepříjemné zvuky které jsem slyšel v dáli u jezera jsem slyšel jak tam skáčou žáby a jak tam cvrčci vydavají nepříjemný zvuky....bylo zvláštní být upírem.........bolest mích zubů přestala ,ale cejtil jsem v tesacích tlak......................ten tlak jsem cítil i po celý kuži byl to zvláštní pocit naprosto nepopsatelný skrátka byl nepříjemný....!
Vím že bych měl být v obavách a být naštvaný zmatený a nenavidět sám sebe a co se ze mě stalo................ale zatím jsem se cítil docela dobře chtěl jsem vědět čeho jsem schopnej jako upír i když vím že budu mít problémy s tím abych se ovládnul jsem zvědavej měl bych asi truchlit a naříkat že jsem se proměnil ale jsem zvědavej na novej život.
I když jsem byl v hlouby duši docela nadšenej Stephanie na mě nekoukal dakrát nadšeně i když se snažila svůj zděšený pohled skrývat.........,ale já ji znám tak pro mě není těžký jí prokouknout........"Tobě nic není Stephanie...!!"O mě tu dneska nejde Justine jde o tebe a o tvou proměnu.!"Že o tebe nejde Stephanie ,alw notak co se děje?!!Nic jen jsem zmatená tvaříš se jinak než jsem myslela!!"
A jak myslíš že bych se měl tvářít!"!Nevím prostě jsem čekala jinačí reakci!!Reakci smířil jsem se s tím už ráno že se země stane upír ,ale to nemění nic na mím životě víš Stef .....jen budu muset pít krev prostě to nějak zvládnem jasný?!!"Jo Justine máš pradu zvládnem to spolu
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...