Stef já si myslím že to Justin zvládne a tet změníme téma co si vezmeš na sebe.!?To je ta Karlín ,kterou znám.!Nevím co si vzít.!Jo a od toho tu jsem já Stef pomůžu ti vybrat.!
Obě dvě jsme šli do mé skříně kde Karlín začala vyhazovat oblečení z věšáku já si sedla na postel a naštvaně a nechápavě koukala na Karlín.
Kar nechápu proč mi vyhazuješ věci jedno vyber a já si to obleču.!!Ne musí to být sexy.!!Plánuju to kvůli Justinovi změně ne kvůli sexu......!!!
Fajn vem si tohle bilí tryčko na ramínka dělá ti super vystřich a k tomu si vem tyhle černý ryfle a budeš sexy.....!!
"Fajn Karlín.........ještě si přibalím sprcháč a obleču jsi to"!šla jsem ke kufru a najednou se předemnou zjevila Karlín...."Ne Stef už jsem to přibalila stejně jako pytlíky z krví jste tam 3 dny tak doufám že ti to bude stačit...!!"Jo bude a děkuju"!!
Jojo za málo a k tomu si vem džinovou bunde aby to ladilo s tím tílkem...!!!Tak jo Karlín o co ti jde proč tohle děláš?!Ne jen vám to chci spříjemnit mám takovej pocit že to nebude lehký!!Ne to asi neude ,ale Karlín víš já doufám že mu pomůžu aby nikoho nezabil.!!
TO ti přeju hodně štěstí....no nic užíj si to a já jdu spěchám za Stefanem.!"Zatím co Karlín odcházela já šla pomalíma krůčkama do koupelny a přemýšlela nad tím jak Karlín řekla "to ti přeju hodně štěstí!"....
Nechtěla jsem to řešit tak jsem popadla malovaní rychle se namalovala a šla pryč z místnosti a pak i domu s kufrem za sebou........a koukala na Justina z kterým to začalo cloumat měla takové tiky co jsem měla já navíc si prohlížel zuby v zrcádku u auta...!!
Hned jak mě spatřil tak vystoupil a šel zamnou..!!Páni vypadáš skvěle!!Děkuju a bez urášky ,ale nevypadáš nejlíp...!!Jo je to trochu těžký..!Jo já to chápu a proto budu řídit já...... cloumá z tebou upírství a nerada bych se vybourala.!Dobře!.
Usmál se na mě a já mu usměv obětovala....pak jsem pomaličku nasedla do jeho auta a mohli jsme vyjet.
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...