Část

346 21 1
                                    

Z pohledu Justina:"Jaký Pem jaký řešení upřimně zkusil bych všechno"Je to skoro až k neuvěření ,ale existuje..............lék na nadpřirozenost.

To by znamenalo že ten lék mě uzdraví z upírství."!Jo Justine dokáže odebrat jakoukoliv nadpřirozenou sílu z kohokoliv z upíra,čarodějnice,věštce,vlkodlaka,lovce.!

Má to ale ředu nevýhod dostaní léku ta cesta bude nejspíš dlouhá a upřímně dost nebezpečná ten lék se po staletí snaží dostat i jiný......nikomu se to dosud nepovedlo!

"Počkat Justine a Pem je to sice hezký že si objevila něco jako lék ,ale je to ověřený je to pravda.........a navíc je to nebezpečný sama si to řekla!

Stephanie ten lék dokáže vysát jakou koliv moc to znamená že nebudeš upír že nebude Karlín mrtvá až se přiblíži k porodu a znamená to  že můžete prožít normální život v normálním světě copak tohle Stef nechceš..........

***

Z pohledu Stephanie: v noci jsem nespala ani minutu nervozita testu se spojila s Justinem a s lékem co když je naděje co když je to pravda jen pomyšlení na to že bych byla člověk je úžasná ,ale co když se ženema za něčím co je jen švindl co když nic s toho co nám řekla Pem není pravda co když to je jen povídačka tyhle otázky jsem si kladla celou dlouhou noc každá minuta byla strávená přemítáním jaké by to bylo.

A jak jsem tak přemýšlela uběhla hodina za hodinou a mě začal zvonit můj budík vstala jsem nic jiného mi ani nezbývalo když jsem se koukla do zrcadla v koupelně viděla jsem mé obří kruhy pod očima ..................tunou make upu jsem se snažila kruhy schovat až to vypadalo lépe oblékla jsem se a běžela do školy jelikož v mém při ospalém stavu to bylo všechno pomalé měla jsem co dělat ,abych do školy dorazila v čas.

Byla jsem u hlavních dveří a už odveří jsem ucítila ten stres všichni byli u skřinek naprosto nevrlí nezajímalo je nic než test a snažili se co nejvíc za poslední chvíli si zapamatovat.....ale já přišla pozdě a jen co jsem vstoupila dovnitř tak zazvonilo a moje nervozita stoupla šla jsem do třídy a sedla si úplně do zadní lavice.....nedokázala jsem přemýšlet nad testem jako bych měla v hlavě jen ten lék nic jiného test byl rozdán a čas byl odstartován,já ale jen tak seděla a nesoustředila se 

Doufám že se vám část bude líbit a omlouvám se za chyby :) 

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat