Část 9.

490 38 2
                                    

Kouknul jsme se  Stephanie která se nějak zvlášt dobře netvářila..!Je ti dobře Stef?!Jo je jen když to tet vidím vím že se to tet přibližuje čím dál víc.!Budu v pohodě a navíc když jsem poprví vyděl film stmívaní řekl jsem si že musí být super být upírem.!!Jo Justine ,ale tohle je skutečnost už nepocítíš teplo co zaří ze slunce už nikdy nepocítiš staří jediný co pocítíš bude krev..!!!!

Jo Stef máš pravdu nebude to stejný jako dřív bude to možná i těžký pro nás oba ,ale jediný co se nezmění je to že tě nepřestanu milovat a i když o upírství víš daleko víc informací než já nikdy bych nedal krev naprvní místo........tam si ty!!

Usmála se na mě a byla zřejmě dojatá protože jí začali týct slzi.......................pak se jen obrátila a šla dlouhou chodbou do ložnice.......když se vracela měla v ruce krev v pytlíku........já stal u velkýho okna  kde byl výhlet na jezero byl vydět jak zapadá slunce a zbytky jeho paprsků  dopadali na jezero a svítili do oken chaty......Stephanie ke mě přistoupila jemným a pomalím krokem natáhla ruce v kterých měla krev a dala mi jí do rukou.

Víš Justine............i když jsem říkala že je rozhodnutí na tobě bylo mi v hlouby duše jasný že ti nesmím dovolit být jednám z nás ,a i když bych to nezvládala bez toho aniž bych věděla že tvé srce bije..................tak si mě přesvědčil že musíš žít nevím jestli je to kvůli tomu že bych tě stratila nebo kvůli tomu že je to moje vina co se ti to stalo a musíš žít....................................,ale vím že tě miluju a za to že kvůli mě si stratil život a já ti to chci oplatit i když asi blbím způsobem ,ale i tak ti to oplatím a říkám ti ,aby jses napil.!

Koukl jsem na pytlík z krví pak jsem se kouknul na Stephanie a pytlík vzal do ruky otevřel jsme uzávěr a dal k do pusi nesál jsem ještě jsem se koukl na Stephanie která se snažila usmát i když byl vidět falešný usměv začala kývat hlavou abych pokračoval a napil se krve................

Tak je to tu ta chvíle............................................zavřel jsem obě oči a začal sát.............i když po pár chvílich jsem se ušklíbl chutnala jeko kdybych oblíznul kovovou minci..............................chtěl jsem to vyprsknout ,ale jako by můj žaludek chtěl víc.......................................................a po několika minutách satí mi to začalo chutnat chutnala to jako znovuzrození...................................po pár dalších chvílich jsem pytlik hodil na zem a mě samému se začalo mlžit před očima...............zachvíli jsem cítil jak e mi podlomujou nohy...............a v další chvíli jsem cítil jak Stephanie chytá mojí hlavu abych se nebouchl o zem a pak jsem jen cítil jak mě drží a hladí za hlavu.....

¨Doufám že se vám část libí a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat