"Stefane prosím nevzdávej to s ní!Hele Stef vím jste nejlepší kámošky ale já na tohle nemám už ne když to zvládne všechno tak sama a at to zvládne ale at už nepočítá se mnou..........mám hlad jde se mnou někdo do toho bistra přes ulici.
"Já a Justin jsme kejvali že ne ,ale naše mála vlkodlačice využila přiležitosti."Já jdu Stefane mám mlsnou.!
"pchchh..............řekla jsem a zakroutila očima.Zatím jsem popadla zavazadlo a šla směrem k Pem která stála u schodů a měla klíče.
Kde všichni jsou?!tet ne prosím Karlím mám dramatu plný zuby.Dobře tak ty a Justin máte pokoj číslo 55 pokud vám to nevadí že jste spolu.?
Koukla jsem na Justina a ten automaticky kejval že mu to nevadí já jsem otočila směrem k Pem a řekla jsem "Jo v pohodě"! Šla jsem k pokoji po schodech a za sebou vláčela svůj naprosto plný kufr a zamnou šel Justin.
"Našli jsme náš pokoj a moje očekávaní že si odpočnu přešli.......už podle dveří do kterých se evidentně někdo snažil prorazit díru vypadali příšerně bála jsem se otevřít pokoj a tajně doufala že je to jen vtip.
Otevřela jsem dveře a moje představy se vyplnili prostěradla jak ze středověku tapety zničené a pokryté různými fleky buch ví od čeho ......nebo spíš od koho.
"To si ze mě dělá někdo prdel.!Jo bojím se Justine že do rána nepřežijeme že jsem přilítne nějaký šílenec!Jo to teda.
Myslíš že to bude mezi Karlín a Stefanem zas dobrý nebo se rozejdou?!To já nevím Justine..... Karlín je vážně naštvaná a Stefan se raději vyhýbá konfliktům tak těžko říct ještě ke všemu ani jeden z nich nedokáže připustit chybu.
"No i tak nesmíme se do toho plést musí si to vyřešit samy."Jo já vím Justine káždý konflikt by si pár měl vyřešit sám.!"
"Narážíš na něco Stef?Jistě že ne."Vážně?"No...............Fajn koukni na nás místo toho abychom hádky řešili tak jsme jen obcházeli nebo nahrazovali jiným tématem.To není pravda Stef vždy jsme to nějak vyřešili.!Jo to máš pravdu řešili jsme to zhruba tak že vypukla vášnivá líbačka a pak následoval sex.
"To není pravda Stef!Ale jo je Justine?!Chceš to dělat a pak to probrat?!Pfffff.......................................jot o by šlo!
Doufám že se vám část bude líbit a omlouvá se za chyby :) a omlouvám se že to tak dlouho trvalo jsem dát další část :)
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
Fiksi PenggemarJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...