Část 38.

521 25 14
                                    

Vážně? Dělám si srandu Justine.......vážně si myslíš že v téhle situaci to budeme dělat......"No Stef tak tet si mě připravila o všechny mé představy.!Jo to je tak Justine když místo mozku myslíš zadkem.

"Fajn Stef a co chceš dělat v téhle díře.!"Nic jen odpočívat čeká nás dlouhá cesta a já nespala už hodně dlouho.....Fajn já si jdu zalovit asi i se Stefanem a Sarah přidáš se?!"Justine posloucháš mě jdu odpočívat navíc jsem jedla před pár dny tak si asi jen lehnu a budu spát.!Fajn čau."Čau

Práskl dveřmi a odešel já se jen zastavila nad tím vším Čau bez pusy bez obětí bez jakéhokoliv pohledu......je to čím dál víc divnější.

Vzala jsem mobil který jsem měla v zadní kapse džín a zavolala Karlín která nevím kde má pokoj........."Co je Stef?Potřebuju si promluvit."O čem? O Justinovi!Co se děje Stef ?Já sama nevím čím víc se od sebe vzdalujeme a nevím co si o tom všem myslet......vím že žádný vztah není perfektní  ,ale tohle pomalu začíná vypadat jako že nejsme pár nevím čím to je ,ale něco jako by mi říkalo at to s ním vzdám že to nemá cenu a něco fakt malého buch ví kde v mém těle jako kdyby fakt moc potichu říkalo ne to zvládneš nevzdávej se to bude dobrý..........,ale co když nuž nebude Karlín?!

Hele Stef já nevím jak tohle vyřešit mám své problémy se svým vztahem pokud je to ještě vztah nevím.........ale vím že už to není jako dřív a jediný o co se pokus je že nějak zkusíš jestli to je ještě někde v tobě jestli furt tvé já miluje Justina.

Karlín dík za radu ,ale ještě mi porad jak to mám dokázat mému já........ jak se to prokáže...... jak to mám vědět...... v lásce jsem nováček.

Tak fajn Stef při jakém okamžiku si zjistila že k němu něco cítíš?Asi při té puse v dešti tak jsem to zřejmě věděla.!Tak je to jasné skus to vykouzli ten další kouzelně romantický okamžik a polib ho jestli něco ucítíš................jestli ucítíš motýlky v břiše vibrace nebo cokoliv podobného tak je na 100% jasné že ho miluješ.

Dobře Karlín ,ale porad mi  poslední věcí jak mám vykouzlit kouzelný romantický okamžik pokud vím kouzelnice si tu ty a já jsem upír já piju krev ty šermuješ s rukama a říkáš divný zaklínadla které z ní jako by si se dávila"Stef........koukáš moc na Herryho Pottera............,a tomu romatickému okamžiku dej čas přijde stejně nečekaně jako ta pusa v dešti...........jen až budeš mít příležitost dát mu pusu tak jí nehod za hlavu a polib ho jasný?!"Fajn Karlín díky.

Doufám že se vám  část bude líbit omlouvám se za chyby a omlouvám se že jste na novou část tak dlouho čekali ale musela jsem si v hlavě promyslet jak příběh bude pokračovat tet si jsem 100% jistá jak to bude a část bude vycházet jednou možná i dvakrát za týden :) :P


Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 14, 2015 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat