Z pohledu Stephanie:vážně řekl jen pítí krve chtěla jsem ho třísknout ,ale to bych začala valku a nechci aby jsme se hádali jen jsem se jak idiot usmívala..........................Blížil se večer a Justin byl unavený tak že si šel lehnout...........já zatím byla v kuchyni a do lednice zkládla zbylí pitlíky krve......
"CRRRRRRRRRR"!Ozvalo se z chodby a já se sprutka lekla a bouchla hlavou o mřížku u lednice když jsem tam skládala krev.......šla jsem ke stolku v chodbě kde jsem měla položený svůj mobil.......když jsem ho vzala do rukou číslo bylo Karlínino..........Jo Karlín jsem u telefonu co potřebuješ.!?
Blbá oztázka ,ale jak to zvládá Justin a jeho proměna?!Věděla jsem že zavoláš proměna proběhla nevím jestli mám jásat nebo být nervozní....a zrovna šel do postele..!!?AHa vyříd že ho já i Stefan pozdravujem...............doufám že se brzo vratíte.........potřeboval bych tě tu?!
Proč Karlín děje se něco?!Ne nic jen tě tu zkrátka potřebuju.!Karlín co se stalo...!??Zatím nic řeknu ti to jasný ale ne po telefonu........Tak já řeknu Justinovi a přijedem hned jak to půjde......Ne Stephanie je to v pohodě o nic nejde dořeš to z Justinem a pak přijed doufám že brzo dost mi chybíš.!!Jo přijedu hned jak to půjde....!!Stef jak říkám v pohodě nemusíš spěchat!!!
Jo ,ale já bych tě taky Karlín ráda měla na blízku nevím mám divný pocit že to s Justinem bude ode dne horší myslím si že si myslí že upírství je hračka ,ale je to složitý zvlášt´ když někoho zabiješ ta vina tě pronásleduje furt a když usínám nebo piju další krev je to jako bych ty osoby co jsem zabila slyšela a oni kříčeli vrahu!!
Je to těžky a doufám že to někdy bude v pohodě chci zas ten starý običejný život.....a nestarat se o to kdo má jakou krevní skupinu......
Potřebuješ se vyspat Stephanie zítra to bude o 100% lepší.!Snad máš pradu Karlín tak dobrou......a čau!!.....Jo páá!!
Dost mě zajímalo co je Karlín a jakej má problém doufám že to není nic važnýho......první co mě napadlo je to že jí Stefan nějak ublížil ,ale když řekla že jede od Stefana a zněla v pořádku moje teorie se vylučuje......Chvíli jsem strávila teoriemi ale žadná nebyla pravděpodobná každá teorie byla divná a upřímně určitě by se nestala i když máme i tak zvláštní životy.!
Doufám že se vám čát bude líbit a omlouvám se za chyby :) :P
ČTEŠ
Justin Bieber and Vampire girl 2.
FanfictionJustin se promění v upíra každý má obavy zvlášt´ Stephanie která neví jestli to Justin bude zvládat jestli zvládne touhu po krvi když ho sledují všude paparazzi........K tomu se přidáj problémy Stefana a Karlín který jsou až nebezpečný .........,ale...