Část 25.

359 24 2
                                    

Z pohledu Stephanie: Justine prosím nech toho?!"Navnadila si mě můžeš za to sama.!?Za pět minut zvoní a já hned jedu domů a jedu se učit."Jdeš se učit?!Jo říkala jsem ti to co jdeš dělat ty?!Na párty k Stephanie!"Jdou tam všichni?!Já nevěděla že tam jdeš?"

Koukla jsem se na něj s udivem a naštvanosti a odstrčila jsem ho a vylezla z kabinky.

O co ti zas jde?!Mě o nic jen mi to od ní přijde jako stupidita pořádat párty den před testem.!Stupidní chce nás jen odreagovat a je to jen jeden test a to z angličtiny a biologie.

Zaměřila jsem se na Justinovo tričko kde měl na límci kapku krve.

"Justine?!Co zas ty si dneska pil krev?!"Jo proč?!"Zapoměl sis zřejmě vyměnit tričko a producíruješ se tu s krví na triku.!"Ježiši je to jen kapka krve nic víc!!"Jo jasně nic víc a nekrmil si se včera?!"Jo o co ti kurva jde!!"O nic kurva!!"

Odešla jsem dost naštvaně měla jsem chut' vymáchat mu hlavu v záchodě at se probera.Šla jsem do třídy sotva jsem si sedla tak zvonilo sbalila jsem si věci a kmitala jsem chodbou ,abych nepotkala Justina.......v autě jsem jen nastartovala a viděla jsem jak se Sarah baví s Justinem.!

"To mi ještě chybělo abych na ní žárlila."!

"Neboj bojím se taky!!""Do prdele Karlín co tu děláš!"Nic jen jsem čekala.!Jak si se dostala dovnitř!!"Bylo otevřeno!To je blbost...........Zamykala jsem!"ne to těžko bylo odemknuto".

Co se stalo mezi tebou a Justinem?!Nic Karlín jen mě frustruje celkově jeho proměna od té proměny je jiný je to těžký......a myslím že je to upír který má hodně velkou závislost na krvi ,protože jí má fakt furt má to jako jídelníček.!No nic ty se vyhýbáš Justinovi a já Stefanovi nepůjdeme se k vám učit at na to nemyslím.!Jak víš že se mu vyhýbám?!Poznám to poznám všechno přece mě znáš Stef."Jo to je fakt." 

Jeli jsme domů a až do 19:20 jsme se učila ,ale po tom jako by jsme se obě nemohli soustředit já myslela na jediný co to Justin dělá.

"Stef já tohle nezvládám učili jsme ze skoro 6 hodin a potřebuji vědět co tam Stefan dělá nebo s kým co dělá."

Chápu Karlín taky jsem nesvá a bojím se co tam dělají.!Co kdybychom jeli tam......k jezeru podívat se na ně.........případně se i kouknou když budou dělat nekalí věci.

"Ne nemůžeme jim narušovat soukromí.!Jo může a uděláme to.!"

Po pár minutách přesvědčování mě vážně donutila vzít auto a jet přímo k jezeru šli jsme kousek za křoví a sledovali párty hudba dunčela na tolik že se třásl celý les  a země pod náma..

Karlín tohle je směšný vypadá to tu jako normální večírek.!Ne Stef já......jako bych cítila že se něco stane jako bych měla dežaví.

Doufám že se vám část bude líbit a od tet budou část vycházet neděle a středa jak to bylo předtím a omlouvám se za chyby :) :P

Justin Bieber and Vampire girl 2.Kde žijí příběhy. Začni objevovat