27-) Kaos

1.1K 124 387
                                    

Zayn'in gördüğü görüntü ile beynine kan sıçramıştı. Uzun zamandır dövmek için bahane aradığı çocuğu, saçının teline dahi kıyamadığı sevgilisini üzerinde görmüştü. Az önce babası ile yaşadığı hararetli tartışmanın etkisi hala sürüyor, dört yıllık kız arkadaşı tarafından gambazlanmış, gelecek kaygısından etrafı yumruklayacak kadar öfkeli ve zaten en az on günde bir birini dövmezse rahat nefes alamadığı için bahane arıyordu.

Liam'ın yüzüne bulaşan kanı gördüğünde, küçük bir yumrukla duramayacağını hemen anlamıştı.

Onların yanına doğru koşarak gelirken, Xander hemen ayağa kalktı. Zayn'den gelecek darbenin, Liam ve Harry'nin toplamından on kat daha sert olacağını o da tahmin edebiliyordu.

Zayn onun yanına vardığında Xander'in, az önce Liam'a karşı gösterdiği cesareti yok olmuştu. Hemen bir iki adım geriledi ve ellerini önüne getirip yüzünü korumaya çalıştı ama Zayn üzerine doğru adeta zıplamıştı.

Kendinden uzun adamı yere devirip bir elini hemen gırtlağına yapıştırdı. Parmaklarını sıkabildiği kadar sert sıkıp öteki eli ile üst üste yüzüne yumruklar geçirmeye başladı.

Liam yerden kalkıp hemen Zayn'in beline sarıldı. Zayn'in sınırının olmadığını ve şu an çok öfkeli olduğunu çok iyi biliyordu.

Harry, hayatında hiç rastlanmadığı kadar sert geçen kavgayı şok olmuş gibi izliyordu. Araya giremeyecek kadar şaşkın ve korkmuştu ama girse dahi ayırırken dayak yemekten öteye geçemezdi.

"Kimsin sen?! Kim - Olduğunu - Sanıyorsun - Sen?!"

Zayn attığı her yumrukta kelimeleri daha sert bastırıyordu. Ellerini ondan çekip beline sarılan Liam'ı tutup geriye itti. Liam çimlere geri düşer düşmez önüne geri döndü.

"Zayn, bırak onu!"dedi yerden kalkarken.

"Senin derini yüzerim, seni öldürür, leşini evime götürürüm! Sen kime dokunduğunu sanıyorsun?!"

Harry ayağa kalktı ve yeniden araya girmek isteyen Liam'ı tuttu.

"Canını yakacaklar!"dedi, Zayn'in kendinden geçtiğini bilerek.

Bahçeye doğru koşarak giren Louis ve arkasından koşan Niall'ı gördüğünde, bacaklarının titremesi yavaşladı Harry'nin.

Zayn, elinden kaçan Xander'i tutup yerde kısa bir debeleşmenin sonunda bacağından yakaladı. Yüzüstü yatırdı. Kolunu ters çevirip sırtına yapıştırdığında Xander'in ağzından yüksek, acı bir inilti çıkmıştı.

"Zayn, bırak!"diye bağırdı Liam ama Harry onun aksine, nedenini bilmediği bir şekilde bu altı yıllık sevgilisine zerre kadar acımıyordu. Hatta çoğu kez onu görmek istediği şekildeydi şimdi.

Louis ve Niall yetiştiğinde ikisi birden Zayn'in kollarından tutup üzerinden kaldırdı. Neler olduğunu anlamıyorlardı. Zayn'in öfkeli olduğunu ikisi de biliyordu. Xander'den hiç haz almadığını da biliyorlardı. Ama Liam'ın yüzündeki kanı fark edince, bu öfkenin ana kaynağını yeni öğrenmişlerdi.

Zayn, kolundan tutan Niall'ı da kenara fırlatırken Xander yeniden kaçmayı başarmıştı. Zayn hemen peşinden koşmak için doğrulurken Louis onu göğsünden bastırıp yere yatırdı. Xander'in dayak yemesi kimse için sorun değildi ama Zayn'in katil olması yüksek bir olasılıktı o anda.

Xander, köşeyi dönünceye kadar Zayn ardından bağırmaya devam etti. Louis'e yardımcı olmak için Niall hemen Louis gibi onu yerde tutmaya çalıştı. Xander görüş alanından çıkar çıkmaz Louis'in ve Niall'ın elleri gevşedi ve Zayn öfkeyle ikisini de geri itti.

Swagmaster From Doncaster // LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin