"Tam tamına beş yıl!"dedi Jelena, dişlerinin arasından. "Neredeyse tüm ergenlik yıllarım! İlk sevgilim, ilk aşkım!"
Jelena yaklaştıkça sesi daha da artıyordu. Zayn'in yüzüne bakmak onu deliye çevirmişti. Büyük ihtimalle sakin yapmak istediği bu konuşmayı, onun yüzünü görünce yapamayacağını fark etmişti.
Zayn'in yüzünde yatıştırcı bir ifade yoktu. Onunla dalga geçen alaycı ve suçlayıcı bir ifade vardı.
"Beni ne için terk ettiğine konuyu getirmeyeceğim!"dedi Jelena, saçlarını sağa sola öfkeyle savururken.
Önlerine gelince durdu. Ayaklarını yan yana getirip Zayn'in tam yüzünün karşısında durdu. Aralarında bir nefeslik mesafe vardı. Zayn'in kılı bile kıpırdamadı.
"Ama bir telefonla bunu hak etmiyordum. Üstelik bana açıkça aldatıldığımı itiraf ettikten sonra."
Liam başını önüne eğdi. Diğer üç çocuk onların karşısında ayaktaydı ama Liam utancından kıpkırmızı, başını önünden kaldıramıyordu.
"Üzgündüm aslında."dedi Zayn, tek bir mimiğini oynatmadan. "Sonra nasıl bir beladan kurtulduğumu fark edince sevindim. Hatta seninle geçirdiğim yıllara üzüldüm."
Jelena şok geçirmiş gibiydi. Her türlü savunmaya hazırlıklıydı ama Zayn'in bunları söyleyeceğini hiç düşünemezdi. Yüzünde hayal kırıklığı genişledi.
"Oruspu çocuğu.."dedi dişlerinin arasından sessizce. Eleanor ise onu destekler bir ifade ile tekrar etti;
"Oruspu sevgilini de al ve defol buradan!"
Zayn'in gözlerinden alev fışkırdı ama Harry hızlıca minyon kızın kolunu kavrayıp kendi tarafına çekti. Bu zevki kimseye kaptıramazdı.
Eleanor savrularak Jelena'nın arkasından Harry'nin yanına çekildi.
"Nasıl bir belaymışım ben? Seni babana ben ispiyonlamadım. Eleanor salağı kendi kafasına göre gidip bir şeyler uydurmuş-"
"Ne tesadüf!"dedi Harry köşeden, araya girerek.
Louis hemen onun elini sıktı, susması için. Herkesin gözü ona çevrilmişti.
"Zayn sana gay olduğunu söylüyor ve aynı gün Eleanor babasına gay olduğunu ispiyonluyor.. Ne tesadüf! Sanki sen Eleanor'a bunları yapmasını istemiş gibisin.."
Jelena'nın gözleri dolmuştu. Liam, onun üzerine gittiklerini görünce daha da kötü hissetmişti.
"Kapa çeneni!"dedi Eleanor, Jelena'nın arkasından. "Jelena benden bunu istemedi. Yalnızca bu güzel kalpli kızın kalbini kırmış olmanıza ben dayanamadım."
Harry, kısa boylu kızın bu çıkışı ile gözlerini kocaman açtı. Tam da istediği cevaptı. Onunla sataşmak için yer arıyordu.
"Büyük insanlar konuşuyor küçük sıçan. Çeneni kapalı tut ki insanların tahammülü kalsın sana."
"Onu buraya bunun için getirdim."dedi Jelena, Eleanor'u işaret edip. "Adımı temize çıkarabilmek için."
"Gerek yoktu."dedi Zayn, gözlerini devirip. "Babam zaten lafın Eleanor'dan geldiğini söylemişti."
"O zaman beni aldatmanın vicdanını nasıl temizliyor için? Ben tam olarak bunları hangi kısımda hak etmiş oluyorum."
Zayn bir adım daha ona yaklaştı ve parmağını ona kaldırdı.
"Sana bunu anlattığımda gidip ayaklı gazeten Eleanor ile paylaş diye anlatmadım, Gigi."
Jelena elinin tersiyle ona doğrultulan parmağı geri itti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Swagmaster From Doncaster // Larry
أدب الهواةLouis, küçük çetesi ile Doncaster'ın içinden geçen, azgın, çapulçu, başıboş bir çocuktur. Hem aralarına yeni gelecek parlak bukleli Harry'i kabullenmesi zaman alacaktı hem de ona duyduğu hisleri.