İki Bölüm Üst Üste Attım
Öncekini Okumadan Atlamayın (öpücük)♤♤
(Hayvan gibi güzel olmuş🤤)
lunaamonn♡♡
Louis tezgahta ikisi için sandviç ve alıştırmalık aburcuburlar hazırlarken Harry mutfak kapısından kahkahayla içeri girdi.
Kendini tutamıyor gibiydi. Elini dolaba yaslayıp karnını tuttu.
Louis kolaları doldururken;
"Eminim komik bir şey yoktur."dedi, gözlerini devirip.
"Aklıma Niall'ın senden özür dilemek için kapıya gelişi geldi, hatırladın mı? Zangır zangır titriyordu. Sinir olmuştum ama ben! Beni dövmekten bahsediyordu hala çünkü! Ne kadar itici geliyordu bana o zamanlar..."
"Duygularınız karşılıklıydı, süt çocuğu."
"Şeyi şeyi! Seni hatırlıyor musun? Annen senin elbiselerini bana vereceğini söyledi hani. Sen de şey dedin, Harry'e olmaz bunlar, çok şişko! Ben de s-"
"Louis'in de boyu çok kısa demiştin. Evet evet. Hatırlıyorum."
"Alınma boo bear. Ama boyunda hiç gelişme olmadı. Hâlâ şirin, küçük ve sinirlisin!"
"Öyle mi?"
Harry tepsideki cipsten iki tane art arda ağzına attı. Louis şımarık bir yüz ifadesi ile;
"Ama senin kilonda bir gelişme var, süt çocuğu."
Tepsiyi önünden çekip mutfaktan çıktı. Onun boyu ile ilgili yapılan eleştiriye bozulduğu kadar Harry ona bozulmamıştı. Arkasında zıplayarak yürürken kıkırdadı.
"Ele geliyorum, ne güzel! Ama sen sıska kızlardan hoşlanıyordun, değil mi? Aaa! Şeyi hatırladın mı? Senin yatağında bulduğum tangayı! Bir de annenin seni o kadar övüşü üzerine kaldırdım! Rezil olmuştun! Louis çok içine kapanık çok sakin bir çocuk... Hahahhaha!"
Louis televizyonun önüne koydu tepsiyi. Klimayı da açıp kanepeye oturdu.
"Ne kadar da tatlı anılarımızı hatırlıyorsun..."
"Neyi hatırlamamı istersin?"dedi Harry koltukta ona yapışıp otururken. Louis tepsidekileri sehpaya yaydı ve geriye yaslandı. "Beni havuza götürdüğün de var."
Louis tam kolunu onun boynuna atarken duraksadı. Yutkundu. Hiç hatırlamak istemediği hatta beyninden sildiği bir anıydı bu.
"Bende de şey var... Senin benim telefonlarımı Londra'ya gittikten sonra açmayışların."
"Hı hı.. Sevgilin vardı ya hani, o dönem rahatsız etmek istememiş olabilirim."
"Senin hep vardı. Hatta benim onunla yatma iznim bile vardı."
"Off! Tamam. Tartışacağız, susalım. İki eskiyi hatırlayıp gülelim istedim. Sıkıcı şey!"
Louis kolunu onun omzuna attı ve onu kucağına çekti. Harry bacaklarını üzerine attı ve başını göğsüne yasladı ama bunları sanki istemeyerek yapıyor gibi dudaklarını büzdü.
"Seni seviyorum."dedi Louis, kulağına eğilip. Harry mavi çoraplı ayaklarını geri kendine çekecekken sıkıca tuttu onları.
"Bir şey soracağım."dedi Harry, aniden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Swagmaster From Doncaster // Larry
FanfictionLouis, küçük çetesi ile Doncaster'ın içinden geçen, azgın, çapulçu, başıboş bir çocuktur. Hem aralarına yeni gelecek parlak bukleli Harry'i kabullenmesi zaman alacaktı hem de ona duyduğu hisleri.