23-) Kahvaltı

1.4K 118 615
                                    

Suyun altından çıkıp musluğu indirdi. Hemen yakınında duran havlusunu beline sararken, aynanın karşısına geçti. Aynanın buğusunu tek eliyle silip yüzüne baktı. Göz altları dün gece uykusuz kaldığı için çökmüştü. Neredeyse güneşin doğuşunu gördükten sonra dalmıştı uykuya.

Elini boynuna götürdü. Vücuduna, karnına, geri kalanına baktı. Morarmıştı. Onları gizlemenin bir yolunu bulmalıydı.

Zayn kapıyı açıp başını içeri uzattı;

"Sen burda mıydın ya?"dedi uykulu bir sesle. Gözlerini ovuşturuyordu. Saçları, şekil vermesi için oldukça zaman harcayacağı kadar dağılmıştı.

"Evet."

"Harry'nin odasında duş yok muydu?"dedi imalı bir sesle. Kapıya yaslanıp aynada yansıması görünen sırtına baktı. Ağzı şaşkınlıkla açılmıştı.

"Dün gece geldim. Orada yatmadım."

"Seni kırbaçladı mı?!"

Louis aynaya bakar bakmaz hemen oradan çıktı. Kendisi ile getirdiği valizinin önüne geçip temiz kıyafetlerini çıkardı.

"Kötü bir şey mi oldu?"dedi az önceki piç sesini bir kere bırakıp. Louis'in ilk kez gözlerini dolu görüyordu.

"Dediğini yaptım. Ergen bir kız gibi davranmadım."

Sesi çatlayınca sustu. Zayn nasıl davranacağını bilmiyordu. Onu hiç böyle görmemişti. Ne olmuş olabilir ki?

"Sanırım dediğim gibi iyi hissettirmedi."

Louis çömelip valizinin önüne oturdu. Saçlarını iyice geriye yatırdı. Derin bir nefes aldı.

"Boş ver."

Zayn, Louis'in hiç beklemediği bir şekilde yanına oturup arkasından ona sarıldı. Öne doğru hafifçe savrulurken gözleri şaşkınlıkla açıldı. Zayn'in asla bu tavrına alışık değildi.

Zayn'in kolları onu sıkıca sararken Louis hiç kıpırdamadı.

"Sağol."dedi, şüpheyle.

"Siktir et."

"Tamam."

"Sen çok daha iyilerine layıksın."

"Teşekkür ederim."

"Söz ben sana daha iyisini bulacağım."

Louis kolları arasından kendini geri çekmeye çalıştı ama Zayn de onunla beraber geldi. Sırtına yapışmıştı.

"Sen iyi misin?"dedi sonunda.

"Hayır."dedi yüzünü ona bastırmaya devam ederken.

Derin bir nefes alıp onu sırtından itmeye çalıştı ama oraya yapışmıştı.

"Liam bana beraber bir hayat teklif etti."dedi başını kaldırmadan. Sırtındaki Zayn'in yüzünü görmemesine rağmen hissettiği şeyleri tahmin edebiliyordu. Elini geri atıp onun sırtına dokundu.

"Sen ne dedin?"

"Evet diyeceğim."dedi, neredeyse bağırarak. Öfkeliydi ama öfkesi kendineydi.

"Yeni hayat derken?"dedi Louis yumuşak, huzurlu bir sesle.

"O nasıl derse öyle. Her şeye rağmen bana bu teklifi yapan yine o oldu. Bundan sonra hayatımla ilgili bir karar vereceğim. Bir karar. Bir karar... Cesurca."

Louis gülümsedi. Zayn başını kaldırıp kollarını ondan çözdü. Aslında tebrik edilmeyi bekliyordu. Çünkü dün gece kafasını adeta patlatmıştı. Louis yönünü ona çevirdi ve havlusunu iyice kapadı.

Swagmaster From Doncaster // LarryHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin