2 bölüm yapmayı düşündüm sonra vazgeçtim
Biraz uzun olmuş oldu bölüm idare ediverin
Öpücük♡
Yol boyunca Harry etrafta neyin nerede olduğunu çocuklara anlatıp durdu. En güzel restorant, en güzel alışveriş merkezleri, parklar, eğlence yerleri.. Her bir yeri övdüğünde Xander araya giriyordu.
"Yok artık! Oraya gideceğime kendimi asarım daha iyi. Biraz rafine zevklerin olsun."
Harry elini Xander'in boşlukta bıraktığı elinin üzerine koydu. Kendisinden en az beş altı yaş büyük sevgilisinin gözlerinin içine baktı.
"Rafine zevklerim olsaydı, seni seçmezdim bebeğim."
Louis gülmemek için dudağını ısırdı. Xander arabadaki herkesin yerine yüksek bir kahkaha atmıştı ama. Sinir bozukluğunu saklamaya çalışıyordu.
"Sizin rafine zevkleriniz var mı peki beyler? Benim seçtiğimden daha güzelini bulamazsınız!"
Arkadakiler kanlarının hiç kaynamadığı adama yarım yamalak gülümsedi.
"Jelena var, Zayn'in."dedi Niall. Zayn başıyla hafifçe onayladı. Artık öyle olmayacağını düşündü ama Liam, sanki eskiye hızla geri dönüş yapıp o tam anlamıyla somut bir harekette bulunmadığı sürece sıcak davranmıyordu.
"Peki ya senin?"dedi dikiz aynasında Louis'in gözlerinin içine bakarak.
"Yok."diye kestirip attı.
Xander sinsi bir gülüşle;
"Yalancı."dedi. "Boynundaki o morarıkları kim yaptı o zaman?"
Harry'nin kalbi sıkıştı. Anlamış olması imkansızdı ama ödü kopmuştu. Louis'in vereceği tepkiyi bekledi.
Louis ise dün gece Harry'nin senin sevgilini beceriyorum de ile ilgili dizdiği methiyeyi düşünüyordu.
"Ciddi bir şey değil."dedi soğuk bir sesle. "Londra'da sürtük bol, herkes vermeye niyetli gibi."
Harry'nin kızaran ve asılan yüzünü görmek çok istiyordu ama onun tam arkasında oturuyordu.
"Ne ara buldun?"dedi Niall, gözünün önünden hiç ayrılmadığını bilerek.
"Dün gece sen vurdun uyudun Niall. Boş versene, o arada olmuş demek ki."dedi Liam. O da Zayn de Xander'in anlayacak olmasından Louis'den daha çok korkuyordu.
"Ciddi ilişki adamı değilim diyorsun, ha?"
"Yo, ciddi ilişki severim. Ciddi birini bulursam tabi."
Louis, alttan alttan yüzünü görmediği Harry'e laf sokmaya devam etti.
"Senin gibi tatlı bir çocuğu nasıl boşta bırakmışlar?"
Xander'in sesindeki flörtöz tonu tüm araba hissetmişti. Harry, olanları yeni ayarak hiddetle başını camdan sevgilisine çevirdi. Bu kadar açıkça yazmasını Louis de beklemiyordu.
Zayn, yanı başında ona bakıp kıs kıs gülüyordu.
"Ha?"diye yineledi Xander. Dikiz aynasından ona bakıyordu. "Belki aradığın aşkı Londra'da bulursun."
"Belki."
Harry'nin kaşları daha da çatıldı. Dikiz aynasından çocuklara baktı ama Louis'in yüzünü göremiyordu. Xander'in yanı başında Louis'e yazması mı yoksa Louis'in ona karşılık verme ihtimali mi onu daha çok delirtiyordu bilemiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Swagmaster From Doncaster // Larry
FanficLouis, küçük çetesi ile Doncaster'ın içinden geçen, azgın, çapulçu, başıboş bir çocuktur. Hem aralarına yeni gelecek parlak bukleli Harry'i kabullenmesi zaman alacaktı hem de ona duyduğu hisleri.