Chapter Eleven ♪ MORNING

9.6K 334 54
                                    

''Rose. Rose? ROSE!!!'' schreeuwde iemand in mijn oor, wat mij wakker maakte.

''Oi. Wazhappenin?'' mompelde ik, en strekte me uit. Daarna had ik door hoe ik lag. Ik lag horizontaal over het bed, met mijn voeten over de ene kant van het bed en mijn armen over de andere kant, en Harry's benen lagen tussen mijn buik en het bed. Ik lag dus over Harry Styles zijn benen. Oh geweldig.

''Nou, Louis heeft me geappt dat het ontbijt om 9 uur is. Het is kwart voor 9,'' gaapte hij, het leek alson hij net wakker was. ''Trouwens, lig je lekker daar?''

''Ja, inderdaad. Dankje. En ik heb wat... 15 MINUTEN OM ME KLAAR TE MAKEN?! Shit.'' gromde ik, en probeerde van het bed af te rollen, maar eindigde verstrikt in het deken en landde met een bonk op de grond.

''Nou. Dat is niet iets dat je elke dag ziet,'' lachte Harry, toen ik mijn hoofd boven de dekens uitstak en boos naar zijn rug keek toen hij naar de badkamer liep. '' Oh ja, ik ga eerst douchen!''

''Bitch'' mompelde ik, probeerde mezelf van de dekens te ontdoen, en liep naar de kleine keuken om drinken te pakken.

''Ik hoorde dat! Geen douch voor jou, stinky! Ga stinken!!'' riep hij, en ik zuchtte. Ze hebben echt een boek nodig... 'How to handle Harry Styles for Dummies'. Dat zou ik moeten schrijven.

Ik dronk het water op en zette het kopje in de afwasmachine, Ik streek mijn- wacht, Harry's T-shirt glad en liep naar de inloopkast, om me klaar te maken voor de dag. Zonder een douche. Leuk.

10 minuten later, was mijn haar klitvrij en was ik klaar voor de dag. Ongeveer. Ik had zwarte skinny jeans aan en lang wit T-shirt, een paar zwarte hakken, rode kettingen en beanie op mijn gekrulde haar, en mijn make-up was neutraal. Niet slecht voor 10 minuten.

''AGGHHHHH IK HEB JE STINKEND DING!'' schreeuwde iemand toen ik uit de kast liep, en ik gilde en sprong achter de bank toen er iets op me werd gesprayd.

Ik hoorde gelach. Van 2 mensen.

''Goedemorgen Rose. Lekker geslapen?'' vroeg Louis onschuldig, toen ik opkeek van achter de bank.

''Waar was dat voor?'' histe ik, en zag dat hij een mannen deodorant in zijn handen had.''Ik ruik als een jongen nu! Ew ew ew!!''

''Hey, Harry zei dat je stonk, dus ik heb je geholpen.'' zei Louis doodgewoon. Ik zuchtte nog een keer.

''Morgen jongens... en... meisje?'' vroeg Niall, toen hij en Liam de kamer binne kwamen lopen.

''Morgen jongens.'' zei ik, plofte op de bank en pakte mijn telefoon die ik nu wel kan gebruiken!!

''Wie heeft er een overdosis deo gebruikt?'' vroeg Liam, en trok zijn neus op. Ik schoot Louis een blik.

''Harry had Louis verteld dat ik stonk dus hij heeft me aangevallen met mannen deo.'' pruilde ik, en checkte mijn berichte. Ik had geen berichten.

''Oh. Harry, het is niet leuk om te zeggen dat een meisje stinkt. Geloof me, ik kan het weten.'' zei Liam, en keek op zijn horloge. ''Waar is Zayn? Rose, kan jij Zayn halen? Misschien luistert hij naar jou. Als hij dat niet doet, ga maar op zijn voeten staan met die hakken. Hij is in de badkamer.''

''Okay. Zo terug.'' glimlachte ik, en huppelde uit de kamer, door de gang richting de kamer van Zayn en rende naar binne.

''Ugh. Het stinkt. ZAYN MALIK!!'' schreeuwde ik, waarna hij zijn hoofd uit de badkamer stak.

''Oh, hey Rose! Ik neem aan dat Liam je heeft gestuurd?''

''Yup, nou kom op haar jongen. Deze hakken zijn er niet alleen voor de mooi.'' dreigde ik, en Zayn dook terug de badkamer in. ''Oi, Malik! Don't make me come in there!!''

''Ik kom al, ik kom al. één minuut- aghhh!'' begon hij te zeggen, maar werd afgekapt door mij omdat ik zijn oor pakte en hem wegsleepte van de badkamer.

''Pak je telefoon, het is tijd voor ontbijt.'' beveelde ik, liet zijn oor los en liep uit de kamer like a boss. Oh yeah.

''Hij komt eraan'' Informeerde ik de andere jongens, terwijl ik terug Harry en mijn kamer in huppelde.

''Maar Haz- Oh, geweldig! Bedankt Rose!'' zei Liam, en stopte met zeggen wat hij tegen Harry wou zeggen.

''Goeiemorgen jongens,'' mompelde Zayn, en sleepte zichzelf de kamer in met een gaap. ''Beetje vroeg niet waar?''

''Echt waar vriend, hoe heb jij school overleeft?'' lachte Niall, kauwend op chips, ''Kunnen we nu gaan ontbijten?''

''Ja, kom op!'' riep Harry, duwde iedereen uit de kamer en rende naar de gang. Wij volgden hem. Rennend.

''Louis, aan de kant!'' schreeuwde Niall, duwde de oudere jongen uit de weg en sprintte naar de lift. We waren er allemaal op tijd, en ik sprong in de lift toen de deuren net dicht gingen.

''Herinner me eraan om nooit tussen Niall en het buffet in te komen.'' lachte ik, en keek naar Niall. Hij had een dromerige blik in zijn ogen toen we dichter bij het eten kwamen.

''Dat heb ik op de harde manier geleerd..'' mopperde Liam zachtjes, en ik besloot om beter niet om details te vragen.

De lift stopte en we liepen er allemaal uit, nou ik zeg liepen, Niall spong uit de lift en sprintte rechtstreeks naar het buffet.

''Oi Ierse!'' riep Harry, en wilde de acherkant van zijn jumper pakken, maar Niall was al weg. ''Oh. Nou, laten we eten halen! In de coole rij.'' zei hij, en terwijl ik daar verward stond te kijken, gingen de jongens in een rij staan en sloegen hun armen over elkaar heen.

'Kom op Rosie, jij gaat in het midden!'' zei Harry, en trok me tussen hem en Louis in. Ze sloegen allebei hun arm om mijn middel, wat me aan het lachen maakte, en ik sloeg mijn arm om hun schouders.

We liepen naar het buffet, die al helemaal vol zat met kandidaten en normale gasten. Ik zag McRay alleen eten in een hoekje (Loner!) en gaf hem de meest boze blik als ik kon toen de jongens en ik naar binnen liepen. Ik vind dit 'cool line' gedoe wel leuk. McRay had ook een blauw oog. Wie zegt dat ik niet kan slaan?

''JONGENS! Kijk naar al dat eten!'' zong Niall, die huppelend naar ons toe kwam met een bord vol met eten.

''Oooooh pannenkoeken!'' schreeuwde Louis, en rende in de richting van de pannenkoeken.

''Wat neem jij?'' vroeg Harry, ik, hij, Liam en Zayn pakten een bord en maakten onze weg naar het heerlijke eten.

''Hmm, weet ik niet... WAFELS!'' Ik dook naar de wafels toe, en pakte de laatste 2 net voordat ze op Niall's bord belandden, die uit het niets kwam.

''Mijn wafels.'' grijnsde ik, en hij stak zijn tong naar me uit.

''Humpf. BACON!'' Niall is erg makkelijk afgeleid, dat heb ik snel geleerd. Hij rende naar de bacon, hij duwde bijna Paul omver, die op weg was naar ons.

''Morgen jongens.'' zei hij, kauwend op een appel.

''Morgen Paul'' zeiden we tegelijk, toen we klaar waren bij het buffet liepen we naar een grote tafel.

''Dus, plannen voor vandaag?'' vroeg Paul, toen ik ging zitten tussen Niall (die terugkeerde met 5 stukken bacon) en Harry.

''Nope, niet echt.'' zei Liam, en begon zijn yoghurt te eten. Domme gezond etende jongen, eet wat bacon.

''Goed. We hebben een meeting met de show, PR en Management.'' zei Paul, en de jongens kreunden.

Oh help.


The Mentor (One Direction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu