Ik stripte uit mijn kleding en ondergoed, en probeerde de temperatuur van de douche goed in te stellen zodat ik geen derdegraads brandwonden zou krijgen. Stomme douche.
Het lukte eindelijk en ik relaxte onder het water, en wreef een beetje shampoo in mijn haar en body lotion met bananengeur op mijn benen. Ik hou van bananen body lotion, ik gebruik het al vanaf dat ik 7 jaar ben en ik ben niet van plan om daarmee te stoppen!
''As long as you love me, we could be starving, we could be homeless, we could be broke. As long as you-'' Ik zong de eerste lyrics die in me op kwamen, maar werd afgekapt door boos gebonk op de deur.
''Eten komt voor liefde! Ik kan niet van iemand houden die honger lijdt!'' riep Niall, bonkend op de deur. Ah, die jongen en zijn eten.
''Vertel dat Bieber maar!'' riep ik terug, en ik kon de jongens horen lachen om ons argument.
''Goed, doe ik! Check Twitter als je uit de douche komt!'' zei hij, en ik facepalmde. Wat ben ik begonnen...? Ach ja.
Ik eindigde de douche, stapte in de ijskoude lucht en rilde met het water nog aan mijn neus hangend.
''IEMAND ZET DE VERWARMING AAN! HET IS IJSKOUD HIER!'' riep ik, en probeerde gehoord te worden over het geluid van een of andere random show.
''OKAY!'' riep een van de jongens terug, ik weet niet wie het was. Het volume van de tv werd een beetje zachter gezet, en ik kon het tv deuntje van 16 and Pregnant horen. rare, rare jongens. Waarom kijken ze dat? Dat kan ik maar beter niet vragen.
Ik pakte mijn 'I ♥ Bath time' handdoek en begon mezelf af te drogen. Ik maakte de spiegel droog zodat ik mezelf daarin kon zien. Ik ving een glimp van mijn schouder, zuchtte en trok de handdoek eroverheen.
Ik deed schoon ondergoed aan en wilde mijn kleren pakken, maar jammer genoeg was de vloer nat. Mijn lichaam vloog voorover en mijn hoofd botste tegen de harde wasbak en ik schreeuwde toen mijn kont de grond raakte.
Alles buiten de badkamer werd stil, en ik zag voor me hoe de jongens ineens bevroren zouden zitten.
''Rose?!'' riep Harry, een er klopte iemand op de deur, ''Gaat alles goed?!''
Ik kreunde, mijn hoofd bonkte. Wat zei de zuster? Stoot je hoofd niet nog een keer. ''Het gaat wel!'' riep ik, maar ik wist dat mijn stem zei dat ik niet oke was.
''Heb je kleding aan?'' vroeg Liam, die waarschijnlijk bij Harry was gaan staan.
''Soort van'' mompelde ik, en ik zag zwarte vlekken. Ik voel me misselijk
''Okay dan, we komen naar binnen!'' riep Zayn, en ik hoorde de deur openen en 5 paar voeten binnen rennen.
''Oh god, wat heb je gedaan?!'' vroeg Niall, en Harry en Liam trokken me in een zittende positie.
''Uitgegleden. En m'n hoofd gestoten.'' mompelde ik, en voelde me nog misselijker worden.
''Je hebt die hersenschudding waarschijnlijk 10 keer erger gemaakt, Rosie.'' grinnikte Louis toen Harry me hielp om een badjas over mijn ondergoed heen te trekken.
''Harry, Ik ga zo-'' Ik kon mijn zin niet afmaken om ze te vertellen dat ik ging overgeven omdat ik me plotseling had omgedraaid naar de wc om mijn avondeten weer tevoorschijn te zien komen. ''Ga weg jongens. Ik wil niet dat jullie dit zien.'' kreunde, hijgend over de wc-pot.
Er kwam wat gemompel van de jongens toen ze een zachte discussie hadden, en vier paar voeten verlieten de badkamer en deden de deur acher hen dicht. Ik draaide me om om te zien wie bij me bleef, maar er kwam nog een golf van misselijkheid omhoog, dus boog ik me weer over de wc-pot.
Iemand pakte mijn haar vast in een staart en maakte het vast met een elastiekje en begon cirkeltjes te maken op mijn rug terwijl er tranen over mijn wangen begonnen te rollen.
''Shhhh,'' mompelde Harry lage stem en ik werd tegen zijn borst geduwd terwijl ik snikte, ''Het komt wel goed. Je bent okay.''
We zaten daar nog 10 minuten totdat de tranen eindelijk stopten en de misselijkheid weg was.
''Voel je je beter?'' vroeg Harry, en gaf me een bekertje water om de vieze smaak weg te spoelen.
''Kon me niet erger voelen...'' mompelde ik, en Harry lachte terwijl ik mijn mond schoon spoelde.
''Daar is de Rose die ik ken!'' juichte hij, en opende de badkamer en hielp me naar de bank.
''Hoe gaat het met ons zieke meisje?'' vroeg Louis, stond op en hielp me naar de bank te lopen waar iedereen een film aan het kijken was.
''Beter, niet ziek. Hoewel ik hele erge hoofdpijn heb. Mag ik een pijnstiller hebben?'' smeekte ik, en keek hem met puppyogen aan.
''Goed. Zayn, ga 2 pijnstillers halen voor de dame.''
''Okie dokie.'' zei Zayn, en rommelde door de kastjes totdat hij twee paracetamol tabletten had gevonden, die ik gelijk doorslikte.
''Denk je dat je terug moet naar het ziekenhuis? Of moeten we Paul erbij halen?'' vroeg Liam bezorgd, en legde een hand op mijn voorhoofd om mijn temperatuur te checken.
''Nee! Geen ziekenhuis en Paul neemt me mee naar het ziekenhuis, dus geen Paul. Ik voel me morgen wel beter. Waarschijnlijk.'' Ik lachte een beetje, en relaxte in de kussens van de bank die om me heen lagen. ''Wat kijken we?''
''The Hangover'' antwoordde Louis gelijk, en klapte zijn handen als een blij 5-jarig kindje.
''Nou, ik moet zeggen tegen de film kiezer, goede keuze.'' grinnikte ik, en maakte het mezelf gemakkelijk tussen Harry en Niall in terwijl de film begon.
''Hey, heb je die foto op Twitter gezien van die gast in de film die zegt 'so long gay boys!' en dan is er een foto van jullie die zwaaien?'' vroeg ik lachend, toen ik me herinnerde dat Madison dat me een keer had laten zien.
''Oh ja, iemand heeft ons dat ons een keer getweet.'' lachte Niall, tikte op zijn telefoon, en liet me de foto zien.
''Dat is hem!'' juichte ik, en voelde mijn eigen mobiel trillen.
1 vermelding van @Niall_Official
@Niall_Official : Ondanks @JustinBieber en @RoseTresdale's meningen, geloof ik dat je niet kan liefhebben als je honger lijdt. Wie is het met me eens?
''God Niall, goede manier om een Twitter oorlog te starten.'' lachte ik, en toen zag ik dat Bieber er op had gereageerd.
@JustinBieber : @Niall_Official Vriend, ik geloof dat @RoseTresdale en ik gelijk hebben. JE KAN LIEFHEBBEN ALS JE HONGER LIJDT!
Oke, rustig Rose, Justin Bieber heeft je vermeld. Niks aan de hand. Adem, Rose. Oke, alles oke.
@RoseTresdale : @Niall_Official @JustinBieber Jongens jongens, rustig aan! Ik was alleen maar aan het zingen in de douche! Trouwens, je kan liefhebben als je honger lijdt. #JustSaying
''Telefoons weg! Kijk de film!'' commandeerde Louis opeens, en Niall en ik pruilden voordat we onze telefoons uitzetten en ons concentreerden op de film.
Dit was een nogal interessante dag.
♥♥♥
JE LEEST
The Mentor (One Direction)
Fanfiction200 leerlingen van een school zijn geselecteerd om mee te doen aan een competitie. Rosemarie Tresdale is één van die leerlingen. Haar school is uitgekozen om 200 jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar te selecteren die mee mogen doen met 'The M...