*Twee dagen later*
"ROSE SCHIET OP!!'' riep Harry de badkamer in, waar ik de laatste dingen aan mijn make-up bijwerkte.
"Klaar!'' riep ik, ik pakte mijn tasje en rende de badkamer uit recht tegen Harry aan.
"Je bent erger dan Zayn.'' Harry lachte en ik trok mijn jas aan en snelde naar de deur, ''Klaar? Let's go.''
Nu vraag je je waarschijnlijk af waarom we zo'n haast hebben. Nou, we hebben een meeting met Management in de studio aan de overkant van de weg, en we moeten er zijn over... één minuut. Ze houden er niet van als we laat zijn.
Harry en ik renden de kamer uit en botsten recht tegen Louis en Zayn aan, die uit hun kamer kwamen rennen.
"Leuk jullie hier te zien.'' lachte ik, toen we snelwandelend naar de lift liepen.
''Nou, iemand was zijn haarspray kwijt.'' mompelde Louis, en keek Zayn even goed aan.
"Hey! Ik heb het uiteindelijk gevonden!'' protesteerde Zayn, hij fixte zijn haar met een kam in de lift spiegel.
"Oh, kom op,'' Harry grinnikte, de deuren pingden open en we renden naar buiten recht in het gezicht van McRay.
"Shit'' mompelde ik, en Harry lachte.
"Heb je haast Rose?'' vroeg McRay, en toen werd ik boos. Hey, ik werd vroeg wakker! Ik ben chagrijnig!
"No shit sherlock'' zei ik, en marcheerde naar de deuren met de jongens achter me aan.
"ROSEMARIE! Let op je taal! Kom terug hier jonge dame!'' riep hij, en trok daarmee de aandacht van veel mensen. Gewoon de dagelijkse dosis drama.
''Sorry, kan ik niet. Ik ben een beetje laat. Nou, laat ons gewoon naar onze meeting gaan.'' zei ik, ik draaide me om, en liep de deur uit voor hij nog iets kon zeggen. Ik zweer dat ik iemand hoorde roepen 'Go Rose!'.
"Nu zijn we echt laat.'' zeurde Harry terwijl we de weg overstaken (bijna werden overreden) en de studio binnen renden. Gelukkig was er geen paparazzi.
"Daar zijn jullie!'' Paul zuchtte van opluchting toen hij ons zag, ''Kamer 23, ga ga ga!''
We renden allemaal naar kamer 23, die toevallig helemaal aan de andere kant van het gebouw bleek te zitten. Zucht.
''NEVER FEAR, WE ARE HERE!'' schreeuwde Louis toen we de kamer binnekwamen, en Liam, Niall, Simon en alle andere leden van het management zagen zitten.
"Nou, beter laat dan nooit...'' mompelde Simon binnensmonds. Hij weet hoe wij werken. ''Ga zitten jongens. En Rose. En Paul.''
We gingen zitten aan de grote ronde tafel, en werden begroet met een ongemakkelijke stilte.
"Dus. Awkward turtle!'' zei ik, en deed de 'awkward turtle' handbeweging met mijn handen. De jongens, Paul, Simon en een paar mensen van management lachten, terwijl de overigen me boos aankeken. Ze mogen me niet echt. Ik kan me niet voorstellen waarom! Ik bedoel, ik heb alleen maar zout in plaats van suiker in hun koffie gedaan, en het was per ongeluk!
"Dus, de lijst voor vandaag. We moeten het hebben over Rose haar album voor de show, de show in het algemeen, en, uh, sorry Liam, maar jullie relatie.'' zei Simon, en keek Liam medelevend aan.
"Is okay,'' mompelde Liam.
"Als eerste, Rose, we hebben 2 maanden over tot het einde van de show, en de single moet over 1 maand uitkomen, '' zei Simon, ''De 2 liedjes komen 2 weken later uit, en het album een maand daarna. Als je dan nog hier bent.''
Oke, iedereen van de 200 mensen released een single, en dan worden die 200 mensen afgehakt tot 50 mensen. Hard, ik weet het. Die 50 releasen nog 2 liedjes, en dan wordt het afgehakt tot 25, en die releasen een album. De show gaat VANAVOND in de lucht, en voor de volgende 2 maanden komt het elke zaterdag op TV en laat het zien wat we doen, interviews, privé leven (we hebben een paar camera's in de gezamelijke kamers, gelukkig niet in de slaapkamers) en studio sessies.
"Weet je al welke song je wil gaan doen?'' vroeg een vrouw van management, en ik knikte en keek naar de jongens voor bevestiging.
"Yep, ik denk het. We hebben 'I know you were trouble' van Taylor Swift uitgekozen.'' kondigde ik aan, en ze schreven het allemaal op.
"Okay dan! Ik weet dat je het aan het repeteren bent, dus ik zorg er wel voor dat de stem coaches snel komen om het op te nemen. Begin alvast te denken over de andere 2 songs, dan praten we daar later nog over.'' zei Simon,en ik knikte.
"Okay, volgende. De uh, relatie. Hoe gaan we dit voorstellen aan de pers?'' vroeg Simon, en we keken allemaal naar de grond. Het is een gevoelig onderwerp.
"Nou, ik dacht er over na,'' zei Liam, de stilte verbrekend, ''En ze weten nog helemaal niks, ze weten de waarheid niet, ongeveer 10 mensen maar. We kunnen gewoon zeggen dat het niet werkte, dat de druk te veel werd of zoiets.''
We knikten, en Liam ging verder.
"Ik dacht dat we misschien een paar geruchten kunnen laten rond gaan voor een paar dagen, en daarna zeggen we het tegen de pers.'' eindigde Liam.
"Goed plan Liam,'' zei Simon, en knikte. ''Zo lang als jij het ermee eens bent, we kunnen de geruchten nu doen? Kunnen we het vanaf jullie fan accounts doen?'' vroeg Simon, waarmee hij verwees naar de accounts die de jongens hebben gemaakt om zichzelf voor te doen als fans, ik heb er ook een. We spraken tegen de fans alsof we zelf ook fans waren, en niemand weet dat wij het zijn.
"Ik ga wel eerst.'' zei ik, ik pakte mijn mobiel en logde in op mijn nep account.
@HarrysSexyCurlz Ik hoorde net dat Payzer uit elkaar is!! Weet iemand of dat waar is?!?!
Jup, Harry heeft de naam gemaakt. Ik tweette naar mijn 2539 volgers (Oh ja, ik heb veel volgers!) en leunde naar achteren.
"Okay, nu moet iemand op mijn tweet antwoorden om te zeggen dat die het ook heeft gehoord.'' zei ik, en Zayn pakte zijn mobiel en typte een tweet en het duurde een moment voordat mijn mobiel trilde met een mention.
@BradfordBadBoii: @HarrysSexyCurlz Ik heb dat ook gehoord! IK KAN NIET GELOVEN DAT PAYZER UIT ELKAAR IS!!
En... het plan is in beweging. Het wordt een rare dag vandaag.
♥♥♥
JE LEEST
The Mentor (One Direction)
Fanfiction200 leerlingen van een school zijn geselecteerd om mee te doen aan een competitie. Rosemarie Tresdale is één van die leerlingen. Haar school is uitgekozen om 200 jongens en meisjes tussen de 15 en 18 jaar te selecteren die mee mogen doen met 'The M...